کد خبر : 1274568 | 21 مهر 1394 ساعت 10:18 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

میراسماعیلی: باید بیشتر در پایه سرمایه‌‌گذاری کنیم

خون تازه‌ای در رگ‌های جودو جاری شد

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت:‌ خون تازه‌ای در رگ‌های جودو جاری شده‌ و حالا باید بیشتر از این روی جوانان و نوجوانان سرمایه گذاری کنیم.

خون تازه‌ای در رگ‌های جودو جاری شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، آرش میراسماعیلی درباره کسب نتایج تیم ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خوشبختانه تیم اعزامی به مسابقات نسبت به دو سه سال گذشته نتایج خوب و متفاوتی را کسب کرد و خدا را شاکریم که نتایج راضی‌کننده بود. از لحاظ کمیت، ملی‌پوشان مدال‌های خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردند. به نظرم می‌توانستند با یک مقدار تلاش بیشتر مدال‌های خوش‌رنگ‌تری را در برخی اوزان کسب کنند.

وی در ادامه افزود:‌ در طول دو سه سال اخیر انرژی ما روی رده‌های سنی بود و امروز خوشبختانه شاهدیم که نتیجه قابل قبولی را کسب کردیم. در بخش جوانان چند سالی بود که ما سکونشین نبودیم و شاهدیم که در تایلند عنوان نایب‌ قهرمانی را به دست آوردیم و در بخش نوجوانان سکوی سوم را پسران ما از آن خود کردند.

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو در ادامه عنوان کرد: این خون تازه‌ای است که در رگ‌های جودو جاری شده و باید این سرمایه‌گذاری ادامه داشته باشد. هر چند که همیشه سرمایه‌گذاری روی رده‌ها زمان‌بر است. از این به بعد باید بیشتر روی این جودوکاران سرمایه‌گذاری کنیم. باید آنها را پرورش دهیم تا نوجوانان به بخش جوانان منتقل شوند و جوانان نیز به بزرگسالان راه پیدا کنند.

میراسماعیلی در مورد اینکه طی 10 روز آینده جودوکاران قرار است در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف حریفان خود بروند، گفت: مسابقات قهرمانی جوانان جهان را طی 10 روز آینده پیش رو داریم که این کار ما را مشکل کرده است. به هر حال ملی‌پوشان ما مسابقه دادند، وزن کم کردند و حالا پس از بازگشت باید ریکاوری کنند که زمان بسیار کمی را در اختیار دارند اما آنها نشان دادند پتانسیل خوبی برای کسب مدال دارند.

وی در مورد صفویه و ملک‌زاده عنوان کرد: ملک‌زاده و صفویه ستاره مسابقات بودند. به خصوص صفویه که نشان داد می‌تواند ستاره خوبی برای جودوی ایران باشد. او پس از 2 سال دوری از مسابقات نشان داد پتانسیل بالایی دارد. به هر حال ما باید بیش از این به نوجوانان و جوانان بپردازیم تا در مسابقات آینده مدال‌های خوش‌ رنگ‌تری را کسب کنیم.

میراسماعیلی در پایان گفت: عطا عباس‌نژاد یکی از مربیان کار کشته‌ در جودو است که تیم نوجوانان را از صفر تحویل گرفت و در تایلند نشان داد که تیم خوبی را پرورش داده است. در بخش جوانان و نوجوانان نیز انتظار می‌رفت که سرمربیان کره‌ای در کنار تیم باشند اما این اتفاق رخ نداد و کاظمی و منصوری نشان دادند که توانایی خوبی دارند و در غیاب سرمربی تیم را به خوبی جمع و جور کردند.

دیدگاه‌ها