کد خبر : 1275397 | 24 مهر 1394 ساعت 20:54 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های بختیاری‌زاده پس از اخراج

سرمربی استقلال اهواز بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت‌های بختیاری‌زاده پس از اخراج
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیاوش بختیاری زاده پس از باخت 5-0 برابر راه آهن در مصاحبه ای این گونه سخن گفت:

نمی توانم اکنون چیزی بگویم
تا زمانی که محمد ملکی در این مورد با من صحبت نکرده است نمی‌توانم چیزی بگویم. وقتی خودم با ملکی صحبت کردم آن وقت از برکناری مطمئن می‌شوم.

بدترین روزهای عمرم را گذراندم
مربیگری استقلال اهواز افتخاری بود که نصیب من شد باور کنید در چند روز اخیر بدترین روزهای 53 سال زندگی خود را پشت سر گذاشتم با دست خالی برای موفقیت تیم تلاش کردم زمین تمرین، هتل تیم و تمامی امکانات را بنده تهیه می‌کردم به عشق بچه‌های لشکرآباد و سایر محله‌های اهواز برای موفقیت تیم تلاش می‌کردم.اگر این مسئله درست باشد و ملکی برکناری‌ام را به من اعلام کند ابتدا 48ساعت استراحت می‌کنم و سپس صحبت‌هایم را مطرح خواهم کرد.

مگر می شود شبانه پول برسد
هفته قبل و مدتی قبل‌تر هم بود اما پول را نگه داشتم تا این نتیجه حاصل شود و من را کنار بگذارند مگر می‌شود شبانه پول برسد چه اسپانسر خوبی واقعا این مسائل جالب است.

برای بخشش کلاه کج تلاش کردم
ابتدا باید بگویم عادل کلاه کج دو بازی محروم بود و تنها کسی که برای بخشش او تلاش کرد بنده بودم به محض اینکه محرومیت او بخشیده شد این بازیکن خودش را به تهران رساند در ضمن باید بگویم تنها کسی که برای لغو محرومیت او تلاش کرد بنده بودم.

نوبت به من رسید
به هر حال پس از سرپرست و مدیرعامل هیأت مدیره و مالک نوبت به من رسید باز هم اعلام می‌کنم فعلا قصد صحبت ندارم و ابتدا باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و بعد از اینکه حرف‌هایم را با ملکی زدم درمورد سختی‌هایی که در این مدت بر ما گذشت مصاحبه خواهم کرد.

دیدگاه‌ها