کد خبر : 1275468 | 25 مهر 1394 ساعت 08:44 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی:

با آسیب‌دیدگی محمدپور شرایط تیم سخت‌تر شد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید که تصمیم نهایی در مورد ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی پس از صحبت او با تاماش آیان در مورد رفع مشکل سهراب مرادی اتخاذ خواهد شد.

با آسیب‌دیدگی محمدپور شرایط تیم سخت‌تر شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی مرادی درباره عملکرد ملی‌پوشان در رکوردگیری نهایی تیم اعزامی به مسابقات جهانی آمریکا، تصریح کرد: با توجه به اینکه این رکوردگیری یک ماه مانده به مسابقات بود، به نظر من عملکرد ملی‌پوشان خوب بود و در این یک ماهه باید ضعف‌های کاری را رفع کنیم. البته آسیب‌دیدگی سعید محمدپور شرایط را سخت‌تر کرد. فردا ساعت 10 صبح جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شود و در مورد ترکیب تیم اعزامی به مسابقات تصمیم می‌گیریم.

وی ادامه داد: حسین توکلی گزارش خود را ارائه می‌کند اما تصمیم نهایی برای ترکیب پس از صحبت من با تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی در مورد برطرف کردن مشکل بازنشستگی سهراب مرادی اتخاذ خواهد شد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که آیا دست شما برای صحبت با تاماش آیان و رفع مشکل سهراب مرادی پر است؟ گفت: دست پر ما عملکردمان است و ورزش وزنه‌برداری ایران به دلیل نتایجی که گرفته احترام خاص خود را دارد و اشتباهی که از سوی فدراسیون قبلی حالا سهوی بوده یا عمدی، نباید باعث شود که قهرمان ارزنده ما مسابقات جهانی را از دست بدهد. ما به قوانین بین‌المللی احترام می‌گذاریم ولی انتظارمان این است که رئیس فدراسیون جهانی به جایگاه وزنه‌برداری ما توجه کند؛ اینکه ورزش وزنه‌برداری ایران به ورزش ملی و درجه یک ما تبدیل شده است و انتظارمان این است که به این موضوع مهم توجه داشته باشد.


دیدگاه‌ها