کد خبر : 1275523 | 25 مهر 1394 ساعت 11:15 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - لوانته

دو تیم رئال مادرید و لوانته، امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش بازی رئال مادرید - لوانته
به گزارش "ورزش سه"، رئال که در بازی آخر خود مقابل اتلتیکو به تساوی دست پیدا کرد، برای ادامه حضور در بین تیم‌های برتر به پیروزی نیاز خواهد داشت.

رئال مادرید

شاگردان رافا بنیتس با کسب 15 امتیاز از 7 بازی، بالاتر از بارسلونا و اتلتیکومادرید در رده ی دوم جدول لالیگا قرار گرفته اند.آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند که تساوی ها به دیدار مقابل مالاگا و اتلتیکو بازمی‌گردد. رئال برای حفظ این رده و حضور در بالای جدول، نیاز به یپروزی در این دیدار دارد و همچنین امیدوار باشد که ویارئال در دیدار این هفته خود شکست بخورد تا سپیدپوشان به صدر جدول بازگردند. رئال برای این دیدار، خامس رودریگس، کریم بنزما، په‌په و دانیلو را در اختیار نخواهد داشت.

لوانته

لوانته با کسب 6 امتیاز از 7 بازی اخیر خود، در رده ی هجدهم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. همچنین در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 5 پیروزی برای رئال به ثبت رسیده و لوانته در 3 بازی اخیر موفق به گلزنی نشده است. تقابل کیلور ناواس، دروازه بان رئال با تیم سابقش از اتفاقات جالب این بازی محسوب می‌شود.


ترکیب احتمالی:

1070267

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1070268

دیدگاه‌ها