کد خبر : 1275875 | 26 مهر 1394 ساعت 15:46 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مدیرعامل جدید اس.اهواز از حنطه

ارسطو جهانداری از سرمربیگری حنطه در استقلال اهواز حمایت می کند و معتقد است می تواند خواشی را ساماندهی کند.

حمایت مدیرعامل جدید اس.اهواز از حنطه
ارسطو جهانداری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره انتخاب علی حنطه به عنوان سرمربی تیم استقلال اهواز گفت : من دیروز به عنوان مدیرعامل تیم انتخاب شدم ، در حالی که آقای حنطه یک روز قبل از من به عنوان سرمربی انتخاب شده بود.اما ایشان سابقه حضور در استقلال اهواز را دارد و به عقیده من می تواند حواشی اطراف تیم را جمع کند.شاید اگر من نیز قبل از آقای حنطه مدیرعامل می شدم او را به عنوان سرمربی تیمم انتخاب می کرد.
وی در مورد کارنامه ضعیف حنطه در فوتبال ایران گفت : یک نفر مثل اسکوچیچ در ملوان نتیجه می گیرد ، یک سال در فولاد خوب کار می کند اما امسال ضعیف عمل کرده است.نمی توان از عملکرد یک سال آقای حنطه ، مربیگری او را زیرسوال برد.
مدیرعامل جدید استقلال اهواز درباره عملکرد بختیاری زاده نیز گفت : به نظر من سر مربی 40 % ازموفقیت یک تیم را تشکیل می دهد و مابقی از تدارکات گرفته تا مدیرعامل باید به تیم کمک کنند.به نظر من آقای بختیاری زاده کاملا مقصرنبود ، 4-5 بازیکن تیم وی به دلایلی کنار تیم نبودند و این وظیفه مسئولان تیم بود که آنها را برای کمک به تیم بازگردانند.
جهانداری در انتها گفت : امیدوارم حنطه در استقلال اهواز پرطرفدار موفق باشد ، آقایان مارتیک خاچاطوریان و ابراهیم تهامی مطمئنا کنار تیم خواهند بود.

دیدگاه‌ها