کد خبر : 1276568 | 29 مهر 1394 ساعت 08:45 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

قنبری غایب ذوب‌آهن مقابل گسترش فولاد تبریز

اصفهان – تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز تنها مهرداد قنبری، مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

قنبری غایب ذوب‌آهن مقابل گسترش فولاد تبریز
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی عصر چهارشنبه با گسترش‌فولاد تبریز بازی می‌کند که در این مسابقه به جز مهرداد قنبری، هیچ بازیکن محروم یا مصدومی ندارد.

مهرداد قنبری که در هفته‌های گذشته با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرده، برای بازی فردا مقابل گسترش فولاد تبریز همچنان مصدوم است.

این بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی، تا پایان فصل نمی‌تواند سبزپوشان اصفهانی را در مسابقات آنها همراهی کند و برای آنها به میدان نمی‌رود.

مسئولان ذوب‌آهن اصفهان شب گذشته با حضور در خانه قنبری، با او دیدار کرده و پیگیر وضعیت این بازیکن شدند.

علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن با اشاره به دیدار مسئولان ذوب‌آهن با مهرداد قنبری گفت: سعید آذری، مدیرعامل باشگاه و جمعی از اعضای باشگاه و کادر فنی تیم ذوب‌آهن شامگاه دوشنبه، با حضور در منزل قنبری، از وی عیادت کردند.

وی افزود: قنبری یکی از بازیکنان خوب تیم ذوب‌آهن به شمار می‌رود که در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و امیدوار هستیم هرچه سریعتر شرایط این بازیکن بهبود پیدا کند.

گفتنی است، تیم ذوب‌آهن به جز این بازیکن در بازی روز چهارشنبه خود بازیکن مصدوم دیگری ندارد و یحیی گل‌محمدی می‌تواند از سایر بازیکنان تیم در بازی استفاده کند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم اصفهانی در بازی فردای خود هیچ بازیکن محروم و مصدومی ندارد.

ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۴۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود.

دیدگاه‌ها