کد خبر : 1277137 | 02 آبان 1394 ساعت 14:39 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاروان مصدومان آبی

چند خبر از استقلال تهران

اصفهان - تیم فوتبال استقلال تهران صبح یکشنبه برای برگزاری دیدار خود مقابل سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر، از طریق فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان می‌شود.

چند خبر از استقلال تهران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران صبح یکشنبه برای برگزاری دیدار خود مقابل سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر، از طریق فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان می‌شود.

قرار است شاگردان پرویز مظلومی صبح فردا از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت اصفهان پرواز کرده و برای دیدار مقابل سپاهان آماده شوند.

تیم تهرانی پس از استقرار در هتل محل اقامت خود و صرف نهار، برای برگزاری جلسه تمرینی خود پیش از دیدار مقابل سپاهان آماده می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی استقلال، این تیم تهرانی پیش از دیدار مقابل سپاهان، یک جلسه تمرینی در اصفهان برگزار خواهد کرد و این تمرین، آخرین برنامه تاکتیکی آبی‌پوشان پایتخت پیش از دیدار روز دوشنبه این تیم خواهد بود.

استقلال به دلیل عاشورای حسینی، تمرینات خود را به مدت یک روز تعطیل کرد و روز یکشنبه تمرین خود را از سر خواهد گرفت.

استقلال برای دیدار مقابل سپاهان خسرو حیدری و بهنام برزای را به دلیل مصدومیت و روزبه چشمی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

وضعیت آرش برهانی و جاسم کرار، دیگر بازیکنان آبی‌پوشان پایتخت نیز هنوز مشخص نیست و گفته می‌شود این دو بازیکن نیز در دیدار مقابل سپاهان به میدان نخواهند رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها