کد خبر : 1277138 | 02 آبان 1394 ساعت 14:02 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

بنیتس: نباید امروز برای رئال بازی می گذاشتند

رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید، از اینکه تیمش دو روز و نیم پس از بازی سنگین برابر پاری سن ژرمن باید به مصاف سلتا برود ناراضی است.

بنیتس: نباید امروز برای رئال بازی می گذاشتند
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به فاصله دو روز و نیم پس از بازی در پاریس مقابل  PSG و کسب تساوی بدون گل برابر این تیم، یک بازی سنگین دیگر را پیش رو دارد. کهکشانی ها از ساعت 17.30 در زمین سلتا باید به مصاف این تیم که پدیده این فصل لالیگاست بروKد.

رافا بنیتس در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:" می دانیم که بازی دشواری خواهد شد. سلتا هنوز در این فصل شکست نخورده و آنها مثل هر تیم دیگری، با حداکثر انگیزه مقابل رئال قرار خواهند گرفت.
باید بازی واقعی خودمان را مقابل این تیم انجام دهیم البته من معتقدم که نباید امروز برای ما بازی می گذاشتند. دو روز و نیم پیش با پاری سن ژرمن بازی کردیم و امروز باید به مصاف تیم با انگیزه سلتا برویم اما آنقدر قدرت و کیفیت داریم که بتوانیم حریفمان را شکست دهیم."

بنیتس در مورد وضعیت مصدومان رئال نیز گفت:" 3 تا 4 بازیکن مصدوم داریم که شرایطشان رو به بهبودی است.بنزما به زودی مهیای بازی خواهد شد اما برای این دیدار او را در اختیار نداریم. راموس و کواچیچ هم شرایطشان بد نیست اما 100 درصد آماده نیستند. وضعیت مودریچ خوب است و خیلی خوب تمرین کرده. خوشبینم که برابر سلتا بتواند به میدان برود."

دیدگاه‌ها