کد خبر : 1277176 | 02 آبان 1394 ساعت 18:27 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

در روز اخراج ماتیچ و مورینیو

شکست تلخ چلسی در خانه وستهام

دیدار تیم های وستهام و چلسی لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود وستهام خاتمه یافت تا تیره روزی های چلسی در این فصل ادامه داشته باشد.

شکست تلخ چلسی در خانه وستهام
به گزارش "ورزش سه"، چلسی بحران زده که با 11 امتیاز در رده 12 لیگ برتر انگلیس قرار داشت، به مصاف وستهام غول کشی آمده بود که تا در رده چهارم قرار داشت. وستهام در زمین آرسنال، سیتی و لیورپول موفق به کسب پیروزی شده بود و با انگیزه ای بالا و با پشتوانه هوادارانش، چشم به کسب یک برد شیرین برابر قهرمان فصل گذشته انگلیس داشت.

1071548

چلسی بازی را بهتر از وستهام آغاز کرد و در یک ربع ابتدای بازی دو بار توسط کاستا می توانست به گل دست یابد اما ضربات این بازیکن دقت کافی را نداشتند. وستهام نیز توسط پایت یک بار صاحب شانس گلزنی شد.

بازی متعادل دنبال می شد که وستهام به گل دست یافت.در دقیقه 17، مائورو زاراته مهاجم آرژانتینی سابق لاتزیو، روی یک ضربه کرنر و بدون مزاحمت، با یک ضربه والی زیبا موفق به باز کردن دروازه چلسی شد تا میزبان با یک گل پیش بیفتد.

1071546

در ادامه، چلسی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما وستهام بود که روی ضد حملات، صاحب موقعیت های گلزنی بهتریی می شد. بازی در نیمه اول رو به اتمام بود که نمانیا ماتیچ با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد تا تیره روزی های چلسی ادامه داشته باشد. نیمه اول با همان تک گل زاراته به سود وستهام به اتمام رسید.

نیمه دوم را چلسی در شرایطی آغاز کرد که مربی خود ژوزه مورینیو را اخراج شده می دید. آقای خاص در بین دو نیمه، به دلیل اعتراض به داور اخراج شده بود. آبی های لندن با وجود 10 نفره بودن، کارشان در نیمه دوم را با حمله آغاز کردند و بازیکنان این تیم نشان می دادند که برای زدن گل تساوی بی تابند.

1071545

چلسی 9 دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند. کرنر ارسالی ویلیان را گری کیهیل با پای راست از دورن محوطه جریمه وارد دروازه وستهام کرد تا همه چیز بار دیگر مساوی شود.

پس از این گل، وستهام فشار روی چلسی ده نفره را برای زدن گل برتری بیشتر کرد و در دقیقه 79 نیز مزد حملات خود را گرفت. اندی کارول که چند دقیقه قبل، فرصت عالی گلزنی را از دست داده بود، این بار روی سانتر دقیق کرسول، با ضربه سری زیبا، گل دوم وستهام را وارد دروازه چلسی کرد.

تلاش چلسی برای زدن گل تساوی در ادامه بازی ثمری نداشت و وستهام موفق شد چهارمین غول فوتبال جزیره را نیز مغلوب کند. اوضاع برای چلسی با این شکست وخیم تر شد اما وستهام با 20 امتیاز موقتا به رده دوم صعود کرد.

دیدگاه‌ها