کد خبر : 1277481 | 03 آبان 1394 ساعت 23:29 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

10 امتیاز المپیکی برای نماینده ایران

نشان زرین طلا بر سینه هادی‌پور

آرمین هادی‌پور، تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان با 4 پیروزی متوالی در تورنمنت قزاقستان، مدال نشان زرین طلای این وزن را به گردن آویخت.

نشان زرین طلا بر سینه هادی‌پور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در پایان نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، آرمین هادی پور با غلبه بر تمامی رقبایش بر سکوی قهرمانی وزن 54- کیلوگرم ایستاد و 10 امتیاز دیگر به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن اول اضافه کرد.

 

تکواندوکار شایسته تیم ملی کشورمان در این رقابتها، پس از یکدور استراحت، "والنتین" از ازبکستان را 14 بر 2 شکست داد، سپس 14 بر یک از سد نماینده قزاقستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی با پیروزی 18 بر 5 مقابل دیگر نماینده کشور میزبان به فینال راه یافت.

 

هادی پور در مبارزه نهایی و برای کسب نشان زرین طلای این مسابقات نیز، نماینده ازبکستان را با نتیجه 12 بر 7 از پیش رو برداشت.

 

همچنین امروز، محمد کاظمی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات پس از پیروزی مقابل نماینده قزاقستان، نتیجه را به تکواندوکار تایلند واگذار کرد و از دور رقابت های وزن 58- کیلوگرم کنار رفت.

 

تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از امروز (یکشنبه) به مدت 4 روز، در شهر "آلماتی" قزاقستان پیگیری و تیم‌ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

 

این رقابتها G1 است و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها