کد خبر : 1277578 | 04 آبان 1394 ساعت 13:15 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزیان: راه‌آهنی‌ها فکر کردند جاسوس هستم

مربی دروازه‌بان‌های تیم امید گفت: راه‌آهنی‌ها من را به تمرین‌شان راه ندادند و فکر کردند که جاسوس هستم.

عزیزیان: راه‌آهنی‌ها فکر کردند جاسوس هستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید عزیزیان در خصوص اینکه مهدی تارتار او را به تمرین تیم راه‌آهن راه نداده است، اظهار داشت: آقای خاکپور از من خواسته بود که روز گذشته به تمرین راه‌آهن بروم تا علاوه بر بررسی وضعیت مهرداد و میلاد محمدی؛ دروازه‌بان تیم امید راه‌آهن را هم ببینم. پیش از رفتن به تمرین و صبح روز گذشته با حمید منوچهری، سرپرست تیم راه‌آهن هماهنگ کردم که او استقبال و زمان تمرین را اعلام کرد.

وی افزود: تمرین راه‌آهن ساعت 15 آغاز می‌شد و من هم ساعت 15:20در تمرینات حاضر شدم. منوچهری از من استقبال کرد و علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه هم در محل تمرینات بود که از حضور مربی تیم امید خوشحال شد. بعد از آنکه منوچهری برای هماهنگ کردن حضورم در تمرینات نزد تارتار رفت، او اعلام کرده بود که کار تاکتیکی داریم و هیچکس را راه ندهید. حتی منوچهری گفته بود مربی تیم امید آمده بازیکنان را ببیند که تارتار اعلام کرده بود حتی اگر برادرم هم آمده او را راه ندهید.

مربی دروازه‌بان‌های تیم امید یادآور شد: قبلاً به تمرین پرسپولیس رفته بودم که برانکو خوشحال شد و گفت هر وقت دوست دارید به تمرین بیایید. از آغاز فعالیت در تیم امید به تمرین تراکتورسازی، ملوان، استقلال خوزستان، سایپا و... رفته‌ام و همه مربیان استقبال کرده‌اند، اما نمی‌دانم چرا راه‌آهنی‌ها نگذاشتند به تمرین‌شان بروم. آنها فکر کردند من جاسوس هستم که اجازه ندادند به تمرین بروم.

عزیزیان درباره اینکه مهدی تارتار از او معذرت‌خواهی کرده است، گفت: من از تارتار ناراحت نیستم. فقط به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم امید به تمرین راه‌آهن رفته بودم تا بازیکنان تیم خودمان را ببینم و اگر بازیکنی عملکرد خوبی دارد دور از چشم نباشد و او را انتخاب کنیم.

دیدگاه‌ها