کد خبر : 1277850 | 05 آبان 1394 ساعت 11:20 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی برنده دوئل ملی‌پوشان امید (عکس)

حساسترین بازی هفته دهم لیگ برتر محلی بود برای دوئل ملی پوشان امید استقلال و سپاهان که برنده این دوئل سرنوشت بازی را تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرکی و مظلومی در یکی از مهمترین بازی های خود دل را به دریا زدند و با میدان دادن به ستاره های جوان خود که تا چندی پیش با پیراهن تیم ملی امید در تورنمنت غرب آسیا به میدان می رفتند طرفداران شان را سورپرایز کردند. حسین فاضلی با پیراهن سپاهان و فرشید اسماعیلی با پیراهن استقلال از ابتدا در ترکیب تیم های شان به میدان رفتند بلکه بتوانند در این بازی بزرگ خوی نشان داده و توانایی های شان را به رخ بکشند.

1071820

فرشید اسماعیلی که تا قبل از اعلام ترکیب اصلی استقلال نزد طرفداران و اهالی فوتبال کمترین شانس ممکن برای حضور در میدان را داشت در دوئل با رفیق ملی پوش خود توانست با گل دقیقه ششم بازی سرتوشت فینال زودهنگام لیگ را به سود آبی های پایتخت تغییر داده و برنده دوئل با حسین فاضلی باشد. گلی که اسماعیلی روی اشتباه شهاب گردان در همان ابتدا وارد دروازه سپاهان کرد کمر به قتل مدافع عنوان قهرمانی بست و بعد ز آن حسین فاضلی و سایر بازیکنان سپاهان هر چه تلاش کردند تا از شکست فرار کنند به در بسته خوردند. این گل زیبا مسلما تا مدت ها در یاد فرشید اسماعیلی باقی خواهد ماند چون ممکن است همین گل جایگاه او در جمع استقلالی ها را از یک بازیکن نیمکت نشین به مهره ای اصلی تغییر دهد.

دیدگاه‌ها