کد خبر : 1278777 | 08 آبان 1394 ساعت 18:14 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری زاده: ترکی برنده دربی بود

محسن ترکی در حالی برای ششمین بار سوت بازی دربی را به صدا درآورد که رضا سخندان رکورددار قضاوت در دربی تهران و محمدرضا ابوالفضلی به همراه پیام حیدری و علیرضا ایلدوروم او را همراهی می‌ کردند.

مظفری زاده: ترکی برنده دربی بود
به گزارش "ورزش سه" سعید مظفری زاده در مورد صحنه های مشکوک این دیدار در نیمه اول ادامه داد سقوط امید ابراهیمی و همچنین سرنگونی رامین رضایانان در محوطه جریمه استقلال در دقیقه 10 به درستی توسط ترکی قضاوت شد تا در ادامه تشخیص عالی سخندان در ادامه اعلام آفساید عالیشاه سبب شود تا پانزده دقیقه ای آغاز بازی به خوبی توسط تیم داوری قضاوت شود. در ادامه با توجه به جو دوستانه مسابقه به خاطر گرامی داشت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس بازی از سرعت اولیه خارج شد تا کار تیم داوری برای قضاوت آسانتر دنبال گردد و تا پایان نیمه شاهد قضاوت بسیار خوبی از تیم داوری بودیم و تنها صحنه قابل ذکر اخطار درستی بود که محسن ترکی به میثم مجیدی داد.

این کارشناس داوری در مورد صحنه های مورد بحث در نیمه دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: با شروع نیمه دوم و گل زود هنگام استقلال بازی مجددا روند سرعتی پیدا کرد تا ترکی مجبور شود با دوندگی بیشتر بازی را قضاوت نماید، در دقیقه 80 بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای هند عمران‌زاده داشتند که ترکی به درستی دستور به ادامه بازی داد. در ادامه و در دقیقه 82 تکل خطرناک حاج محمدی به درستی توسط ترکی با کارت زرد روبرو شد و همچنین در ادامه امید ابراهیمی به دلیل گرفتن پیراهن بازیکن حریف با کارت زرد روبرو شد.

مظفری زاده در پایان در مورد وقت اضافه ای که برای این بازی گرفت شد و مورد حرف و حدیث های فراوان قرار گرفته افزود: در حالی که آقای ترکی 4 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد، مهدی رحمتی در آن دقایق دچار مصدومیت شد تا ترکی یک دقیقه به وقت مسابقه اضافه نماید و پرسپولیس در همان دقایق به گل رسید باید گفت برنده این بازی کسی نبود جزء محسن ترکی و تیم داوری او.

دیدگاه‌ها