کد خبر : 1278946 | 09 آبان 1394 ساعت 12:50 | 20.9K بازدید | 12 دیدگاه

او دوست نداشت استقلال برنده شود

نظری‌جویباری: تساوی نتیجه ایده‌آل ترکی بود

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: محسن ترکی دوست نداشت استقلال برنده دربی باشد و تساوی نتیجه ایده‌آل او بود.

نظری‌جویباری: تساوی نتیجه ایده‌آل ترکی بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی نظری‌جویباری در خصوص تساوی یک بر یک استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: استقلال بازی را خوب شروع کرد و توقعی که از تیم را داشتیم، برآورده شد. در نیمه دوم پس از گل استقلال، پرسپولیس فشار آورد و تیم ما خوب دفاع کرد اما محسن ترکی اجازه نداد استقلال برنده شود.

وی با انتقاد از قضاوت محسن ترکی عنوان کرد: بهترین نتیجه برای داور تساوی بود و به اعتقاد من اگر پرسپولیس ثانیه‌های آخر هم گل نمی‌زد، بازی ادامه پیدا می‌کرد! تاکنون ندیده بودم که داور علاوه بر وقت‌های تلف‌شده، 2 دقیقه دیگر هم بگیرد. مهدی رحمتی نهایتاً 40 ثانیه روی زمین افتاد ولی داور 2 دقیقه وقت اضافه گرفت.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پیش از دربی چند بار به سازمان لیگ و کمیته داوران اعتراض کردیم ولی ترتیب اثر داده نشده بود. به همین خاطر برای قضاوت ترکی هیچ اقدامی از سوی باشگاه صورت نمی‌گیرد. ترکی دوست نداشت استقلال برنده دربی باشد و تساوی نتیجه ایده‌آل او بود.

نظری‌جویباری در خصوص جلسه‌ با کرار جاسم و اینکه او تهدید به شکایت از باشگاه استقلال به فیفا کرده است، گفت: از چه چیزی شکایت کند؟ ما او را در لیست فروش قرار داده‌ایم و او می‌تواند هر جایی که دوست دارد شکایت کند. او بارها در تمرینات غیبت کرده و اردوی تیم را نیز پیش از دربی ترک کرد. قرار نیست که او هر وقت دلش بخواهد نظم تیم را برهم بزند و ما کاری نکنیم.


دیدگاه‌ها