کد خبر : 1278985 | 09 آبان 1394 ساعت 15:59 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته یازدهم لیگ برتر

سیاه جامگان 1- سایپا 2/ برد سایپا، پاسخ جلالی به مدیر عامل

سیاه جامگان در برابر سایپا و در روزی که فروزان را در اختیار نداشت هم با دو گل مغلوب شد تا سومین شکست این تیم نیز با کاظمی رقم بخورد و آنها به جمع قعرنشینان و گزینه سقوط نزدیک شوند.

سیاه جامگان 1- سایپا 2/ برد سایپا، پاسخ جلالی به مدیر عامل
به گزارش ورزش سه، سیاه جامگانی ها بعد از حضور کاظمی به دنبال اولین برد با این مربی هستند. در مقابل سایپا هم سه هفته ای است نتوانسته مقابل حریفان برنده باشد و به همین علت هر دو تیم برای برد به این بازی م یآیند.


هفته یازدهم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه ثامن، ساعت 15
داور: محمد ملکی    کمک ها: محمدرضا امینی- یعقوب حجتی- رضا عادل

سایپا:
رادکو زودکوویچ، محمد اسماعیل بیگی(64 ابراهیم صادقی)، روزبه شاه علیدوست، مجید ایوبی، جواد نکونام، رضا نوروزی(68 علی زینالی)، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، مهدی ترابی، حامد شیری( 89 سید میثم حسینی) و مسعود ابراهیم زاده
سرمربی: مجید جلالی

سیاه جامگان:
محمد حسن عین افشار، میثم حسینی، سالار افراسیابی، سعید مهدی پور، بهروز افشار،امید سینک(66 حسن زامهران)، رضا شربتی، علیرضا نقی زاده، داسیلوا, رضا عنایتی و مصطفی احمدی( 74سید پیمان میری)
سرمربی: فرهاد کاظمی

اخطار:

 سیاه جامگان - رضا عنایتی(18) -  رضا شربتی(90)

شرح گلها:
سایپا 1_ سیاه جامگان 0: دقیقه 25 ارسال ترابی در عمق رضایی را صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه پای راست اولین گل بازی را برای سایپا به ثمر برساند
سیاه جامگان 1- سایپا 1: دقیقه 43 کنترل خوب عنایتی در محوطه جریمه موقعیت خوبی را نصیب سینک کرد تا او از زاویه بسته توپ کات داری را به سه کنج بالای دروازه سایپا فرستاد و گل تساوی به ثمر رساند.
سایپا 2- سیاه جامگان 1: دقیقه 57 بازی پاس رضایی از جناح چپ روزبه شاه علیدوست را صاحب موقعیت کرد تا او با یک توپ سر ضرب دومین گل سایپا را به ثمر برساند.

شرح بازی:

تیم های سیاه جامگان و سایپا در نیمه نخست بازی بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیتهایی را روی دروازه هم ترتیب دیدند. سهم هر دو تیم در نیمه نخست یک گل بود ، ولی در نیمه دوم بازی گل زود هنگام سایپا در دقایق ابتدایی نیمه دوم و در ادامه درخشش دراکو دروازبان این تیم باعث شد که حملات سیاه جامگانی ها به نتیجه ای نرسد. سایپا بعد از گل دوم خودش با حضور کاپیتان صادقی با تجربه باز هم روی دروازه سیاه جامگان حملاتی را ترتیب دید و بازی را به تعادل کشاند.
هر دو تیم سایپا و سیاه جامگان به بد نیاز داشتند و بازیکنان سایپا با تجربه ای که داشتند در این امر موفق تر بودند. این دومین مصاف دو تیم در یک ماه و نیم گذشته است. در جام حذفی هم سایپا بار دیگر سیاه جامگان را شکست داد و این تیم را از جام حذفی حذف کرد.

1072824


بهترین بازیکن:
غلامرضا رضایی بازیکن سایپا با به ثمر رساندن یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن میدان بود. او بارها و بارها دروازه سیاه جامگان را در این بازی را تهدید کرد

اتفاق ویژه:
فرهاد کاظمی که با شعار تغییر به سیاه جامگان آمده است در چهار هفته گذشته حضورش روی نیمکت این تیم در اولین دیدار خودش مقابل سپاهان به تساوی رسید و سه باخت مقابل تیمهایرسپولیس ، فولاد و سایپا کسب کرده است که یک امتیاز از چهار بازی نمی تواند برای حضور روی نیمکت تیمی که تا هفته هفتم سه تغییر در کادر فنی داشته است، نتیجه مطمئنی باشد.

دقایق حساس:

دقیقه 13: پاس پشت مدافعان پشت محوطه جریمه سایپا عنایتی را صاحب موقعیت کرد ولی رادکو دروازبان سایپا به درستی بیرون آمد و این موقعیت را از عنایتی با تجربه گرفت.
دقیقه 17: خطای هند مدافعان سیاه جامگان ضربه آزادی را در سمت راست محوطه جریمه داد که ارسال رضایی توسط عین افشار برگشت داده شد و در بازگشت هم نوروزی نتوانست به گل برسد.
دقیقه 19: خطای عنایتی که برای کمک به دفا به عقب آمده بود طایی را این بار از سمت چپ محوطه جریمه سیاه جامگان نصیب سایپا کرد ولی در نهایت توسط شاه علی دوست نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
دقیقه 20: عنایتی در موحطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد ول یاو در خط حمله تنها بود و نتوانست کاری از پیش ببرد و ضربه او توسط رادکو مهار شد.
دقیقه 23: ارسال ترابی از جناح راست رضایی را صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه سر دروازه سیاه جامگان را با خطر روبرو کند ولی ضربه او با اختلاف کمی از دیرک عمودی دروزه به اوت رفت.
دقیقه 29 بازی ترابی چسبیده به محوطه هیجده قدم سایپا روی داسیلوا خطا کرد تا یک موقعیت خوب نصیب بازیکنان سیاه جامگان شود. ولی سینک نتوانست از این موقعیت استفاده کند و در رفت و برگشت خود او توپ را به بیرون زمین فرستاد که البته قبل از آن داور آفساید عنایتی را اعلام کرده بود.
دقیقه 37: سانتر بازیکنان سیاه جامگان از جناح چپ داسیلوا را در محوطه شش قدم صاحب موقعیت کرد که ضربه داسیلوا را رادکو مهار کرد و سیاه جامگان نتوانستند توپ برگشتی را هم به گل تبدیل کنند.
دقیقه71: مصطفی احمدی در یک موقعیت تک به تک با رادکو قرار گرفت دروازه بان هم از دروازه خارج نشد ولی ضربه سر بی دقت احمدی در دستان دروازبان سایپا قرار گرفت.
دقیقه 75: سانتر شربتی از جناح چپ عنایتی را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر عنایتی به جناح مخالف توسط رادکو مهار شد.
دقیقه 80: رضایی بین دو مدافع سیاه جامگان میثم حسینی و ابراهیم زاده صاحب توپ شد و پاس مناسبی را برای زینالی ساخته و پرداخته کرد ولی او نتوانست از این موقعیت استفاده کند و در نهایت مدافعان سیاه جامگان توپ را به کرنر فرستادند.
دقیقه 91: زینالی پا به توپ وارد محوطه جریمه سیاه جامگان شد واز زاویه بسته در حضور مدافعان پر تعداد سیاه جامگان توپ را به تور بیرونی دروازه کوبید.

دیدگاه‌ها