کد خبر : 1279291 | 10 آبان 1394 ساعت 15:16 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست جالب در شبکه‌های اجتماعی

نویدکیا را سرمربی سپاهان کنید!

جدایی حسین فرکی از سپاهان، در ادامه یک روند قابل پیش‌بینی برای این مربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران بود.

نویدکیا را سرمربی سپاهان کنید!
به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی که بعد از اردوی آماده سازی در ترکیه به ناگاه محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان را از جمع بازیکنان خود خارج دید، بعد از آنکه دو بازیکن برزیلی خود را هم به دلیل اشتباه در ثبت آی تی سی از دست داد، در سرازیری افتاد، البته مشکل اصلی او از جایی آغاز شد که احسان حاج‌صفی مهره کلیدی تیم به آلمان رفت تا دست فرکی حسابی خالی شود.

با آغاز نتایج ضعیف سپاهان و بالا گرفتن اعتراضات، فرکی اولین لغزش مسیر مربیگری خود را انجام داد و محرم نویدکیا را به این تیم بازگرداند. این در حالی بود که محرم عقیده داشت با میل خود به سپاهان برنگشته و مشکلش هم با افراد مسبب جدایی‌اش حل نشده است. در این شرایط فرکی تن به قضا و قدر داد تا شاید اعتراضات را کم کند اما این تصمیم نیز سپاهان را نجات نداد و آنها در 5 بازی گذشته موفق به کسب پیروزی نشدند. حتی در بازی آخر مقابل ضعیف ترین تیم لیگ و در شرایطی که نویدکیا را از ابتدا در جمع خود داشتند. حالا و با جدایی فرکی سپاهان بازی حساسی را با راه‌آهن در جام‌حذفی برگزار خواهد کرد که در این بازی مجید بصیرت کاپیتان سابق این تیم به عنوان سرمربی زردها را هدایت خواهد کرد.

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که گفته می‌ شود علی احمدی مدافع کنار گذاشته شده سپاهان نیز در راه بازگشت به جمع طلایی پوشان است که در صورت این اتفاق نقش پررنگ نویدکیا بیشتر روشن خواهد شد. جالب اینکه از لحظه قطع همکاری فرکی با سپاهان خیلی ها کامنت گذاشته اند که چرا خود محرم سرمربی سپاهان نمی‌ شود؟

دیدگاه‌ها