کد خبر : 1279501 | 11 آبان 1394 ساعت 12:36 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

هیچ مربی پشت در باشگاه سپاهان نایستاده است

حسین کفعمی عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد دلایل قطع همکاری با فرکی اظهار داشت: به دلیل اینکه زمینه ادامه کار آقای فرکی با باشگاه سپاهان فراهم نبود از سپاهان جدا شد.

هیچ مربی پشت در باشگاه سپاهان نایستاده است
به گزارش "ورزش سه"، وی ادامه داد: بالاخره بعد از چندین مساوی و چند باخت، ایشان خواه ناخواه به این نتیجه رسید که این تصمیم را بگیرد؛ چون به هرحال ایشان سال گذشته با سپاهان قهرمان شده است و توقعات باشگاه و هواداران سپاهان از وی در حد تیم قهرمان بوده است.

کفعمی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات مدتی پیش و غیبت محرم نویدکیا در تمرینات سپاهان و شایعه اختلاف وی با حسین فرکی در جدایی سرمربی سپاهان از این تیم نقش داشته است یا خیر گفت: اگر نویدکیا پس از بازگشت به تیم بازی نمی‌کرد و یا به او بازی نمی‌رسید شاید این تحلیل شما درست بود،اما از وقتی نویدکیا برگشت در همه بازی‌ها از او استفاده شد و فکر نمی‌کنم در مدتی که از بازگشت نویدکیا می‌گذشت، مسئله خاصی بین او و فرکی پیش آمده باشد.ممکن است از قبل مسئله‌ای وجود داشته باشد،اما در این یک ماهی که از بازگشت نویدکیا می‌گذرد مشکل خاصی وجود نداشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد مطرح شدن نام امیر قلعه‌نویی و منصور ابراهیم‌زاده برای سرمربی‌گری سپاهان گفت: ما هیچ مذاکره‌ای با این افراد نداشته‌ایم و جدایی فرکی هم تازه اتفاق افتاده است و به دور از عقل است که وقتی تیم سرمربی دارد مسئولان باشگاه به دنبال مذاکره با مربیان دیگری بروند؛ حسین فرکی هم خودش درخواست قطع همکاری کرده است.بنابراین ما با هیچ مربی دیگری صحبت نکرده‌ایم و درحال حاضر هم به هیچ عنوان گزینه داخلی مدنظر ما نیست و تصمیمات آینده ما بستگی به این دارد که در مذاکرات به کجا برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید سرمربی جدید زردپوشان تا چه زمانی معرفی شود گفت: مربی که پشت در باشگاه نایستاده است. باید مذاکرات را شروع کنیم و مربیانی که قبلاً مدنظر بوده‌اند را بررسی کنیم تا ببینیم آمادگی پذیرش این مسئولیت را دارند یا خیر. از طرف دیگر، قیمت‌ها و برنامه‌ها هم در مذاکرات مهم است که باید همه اینها را درنظر بگیریم و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

کفعمی در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله صحت دارد که در قرارداد باشگاه سپاهان با حسین فرکی، بندی وجود داشته که طبق آن اگر این مربی تا نیم‌فصل اول لیگ در سپاهان ماندگار می‌شد، باشگاه ملزم بود کل مبلغ قرارداد این مربی را به او پرداخت کند بیان داشت: چنین چیزی اصلاً صحت ندارد و با توافق طرفین، کار تمام شده است.

دیدگاه‌ها