کد خبر : 1279517 | 11 آبان 1394 ساعت 13:07 | 29.5K بازدید | 5 دیدگاه

دریافت 4 گل مقابل تراکتو در آسیا به ما کمک می کند

فنایی: پرسپولیس مشکلات فنی زیادی دارد

داوود فنایی مربی دروازبانهای ذوب آهن معتقد است که این تیم بازی سختی در جام حذفی مقابل پرسپولیس دارد.

فنایی: پرسپولیس مشکلات فنی زیادی دارد
فنایی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در بازی فوتبال پیش می آید که بازی پر گل شود، ولی دریافت 4 گل در دیدار هفته دهم مقابل تراکتور سازی باعث شد که ما در تمرینات تیم تغییراتی را به وجود بیاوریم. برای خود ما هم دریافت 4 گل جای سوال داشت. ولی فکر می کنم که این نتیجه خیلی به تیم ما در بازیهای آسیایی کمک می کند . اشتباه در فوتبال وجود دارد چند شب قبل بازی منچستر سیتی را می دیدم توپ از دست دروزه بان این تیم رها رشد و بازیکن حریف هم گل زد. این اشتباهات وجود دارد مهم این است که ما بتوانیم از آن نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: دروازبان ما در 6،7 بازی کلین شیت داشت و هیچ گلی دریافت نکرد حالا در یک بازی هم 4 گل می خوریم. به هر حال بازی فوتبال برد و باخت دارد .

وی افزود: من البته بازی استقلال و پرسپولیس را ندیدم ولی بازیهای قبلی را که از این تیم دیدم. پرسپولیس از لحاظ فنی مشکلات زیادی دارد. ولی در این بازی همه به تساوی دو تیم راضی بودند.

فنایی گفت: همه تا قبل از بازی با راه آهن می گفتند که ذوب آهن در خانه و در ورزشگاه فولاد شهر طلسم شده است، ولی اصلا اینطور نیست. البته شرایط بازی با پرسپولیس فرق می کند. این بازی حذفی است و ما جای هیچ اشتباهی نداریم. بازیکنان ما باید تمرکز بیشتری روی زدن ضربات آخر داشته باشند.

فنایی در مورد حضور مربیان پرسپولیسی روی نیمکت ذوب، افزود: به نظر من این مساله هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند خود من در 4 سال گذشته که مربیگری کردم بارها جلوی پرسپولیس بازی کردیم. در حال حاضر ما با ذوب کار می کنیم و برای موفقیت این تیم همه تلاشمان را انجام می دهیم.

مربی دروازبانهای ذوب آهن در پایان گفت: من می دانم که چهارشنبه کار سختی مقابل پرسپولیس داریم. امیدوارم بازی دور از حاشه برگزار شود تا هر دو تیم بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها