کد خبر : 1279743 | 12 آبان 1394 ساعت 12:04 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی گلزن جدید گسترشی‌ها

هافبک جوان گسترش فولاد در حالی در نیمه دوم به زمین آمد که موفق شد یک گل از 4 گل تیمش را مقابل پدیده مشهد به ثمر برساند.

خوشحالی گلزن جدید گسترشی‌ها
به گزارش "ورزش سه"، یوسف سیدی در مورد شکست 4 بر یک پدیده گفت: اول از همه از آقا فراز تشکر می‌ کنم که به من اعتماد کرد توانستیم در این بازی موفق باشیم. یک گل خوب هم زدم، 3 موقعیت دیگر هم داشتم البته یک پنالتی هم برایمان گرفته نشد من اعتقاد دارم آقای خمیسی از پشت من را هل داد. برنامه نود قطعا آن صحنه را نشان می‌ دهد امیدوارم آقا عادل طرفدار ما باشد. (می‌ خندد)

او در مرد اینکه بالاخره توانستند طلسم تساوی را بشکنند و پیروزی کسب کنند ادامه داد: بالاخره این طلسم را شکستیم. پدیده تیمی بوده که همیشه تیم های تبریزی را اذیت کرده و جلویشان یا به تساوی یا به برد دست یافته اما خدا را شکر 4 گل به این تیم زدیم و دل مردم آذربایجان را شاد کردیم. گسترش امسال تیم خوبی است و من از اینکه در کنار بازیکنان بزرگی مثل آقایان اسدی، کیانی و ... بازی می‌ کنم بسیار خوشحالم.

1073003

این بازیکن تیم‌ملی امید در مورد عدم حضورش در مسابقات غرب آسیا اینگونه توضیح می‌ دهد: من تابع دستورات باشگاه هستم و هر چه که مسوولین و کادرفنی بگویند همان را انجام می‌ دهم.

این بازیکن در مورد پست تخصصی اش گفت: من هم می‌ توانم پشت فوروارد بازی کنم و هم اینکه هافبک چپ و راست هستم حتی به عنوان مهاجم نوک می‌ توانم به میدان بروم. در تیم‌ملی جوانان که بودم به عنوان فوروارد نوک به میدان رفتم و به اتریش هم گل زدم.

سیدی در پایان افزود: آقا فراز همیشه به جوان ها بها می‌ دهد و جوانگرایی می‌ کند. امیدوارم بتوانم دستورات کادرفنی را در زمین اجرا کنم و مثمرثمر باشم و کارایی خودم را نشان دهم.

دیدگاه‌ها