کد خبر : 1279780 | 12 آبان 1394 ساعت 13:35 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

خیری: تمرکز می کنم اما شانس هم دارم

هافبک پدیده مشهد که در بازی رفت با نفت‌تهران به این تیم گل زده بود، فردا در جام‌حذفی مجددا مقابل این تیم قرار خواهد گرفت ولی می‌گوید برایش فرقی ندارد این بار چه کسی گل بزند.

خیری: تمرکز می کنم اما شانس هم دارم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی خیری در مورد دیدار پیش رو با نفت‌تهران گفت: شرایط جام‌حذفی با لیگ خیلی فرق می‌کند. ما دو باخت در لیگ داشته‌ایم و فردا با تمام وجود می‌رویم تا به هر نحوی شده بازی با نفت را ببریم.

او در مورد نتایج نه چندان قابل قبولشان در بازی‌های اخیر ادامه داد: ما در تمام بازی‌هایمان خوب بودیم. حالا اینکه در تبریز به گسترش باختیم، دلیل بر بد بودنمان نیست. درست است دو بازی را باختیم اما شکست حقمان نبوده و باید در ادامه امتیازات سایر بازی‌ها را بگیریم.

هافبک پدیده که در بازی رفت به نفت گل زده بود، در مورد اینکه فردا نیز این کار را تکرار می‌کند گفت: مهم نیست من گل بزنم یا نه. باید بازی را ببریم و دوباره به آن پدیده‌ای تبدیل شویم که همیشه بودیم، پدیده‌ای که مردم دوستش دارند.

خیری که در زدن گل به تیم‌های بزرگ مهارت دارد در مورد اینکه آیا روی این قضیه زیاد تمرکز می‌ کند یا خیر افزود: راستش قبلا زیاد فکر می‌کردم اما الان کمی هم خوش شانس هستم و بچه‌ها هم به من کمک می‌کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه دو هفته پیش با نفت‌تهران بازی کردیم، روی تمام نقاط ضعف و قوت این تیم اشراف داریم. دقیقا می‌ دانیم که چکار باید بکنیم و چکارهایی را نباید بکنیم. امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها