کد خبر : 1280524 | 15 آبان 1394 ساعت 12:22 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

معینی: امیدوارم هیچ تیمی کرار را جذب نکند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مهدی رحمتی به تیم ما شخصیت خاصی داده و این موضوع را پرویز مظلومی به خوبی می‌داند.

معینی: امیدوارم هیچ تیمی کرار را جذب نکند

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، مسعود معینی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط بیرونی و درونی تیم خوب است. با توجه به جلساتی که برگزار کردیم، مشکلات بازیکنان را زیر نظر گرفتیم. دغدغه اصلی بازیکنان مشکلات مالی است که خوشبختانه هفته گذشته 30 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد. این اتفاق باعث شد که استقلال به مانند پرسپولیس نمایش خوبی در دربی داشته باشد.

نمی‌دانم چرا بازیکنان فولاد بی‌انگیزه و سردرگم هستند
وی افزود: همیشه پس از دربی پس‌لرزه‌های این بازی را شاهد بوده‌ایم، اما استقلال مقابل تیم بهم ریخته فولاد بازی خوبی را به نمایش گذاشت. استقلال مقابل تیمی بازی کرد که نمی‌دانم سرمربی این تیم چه اهدافی در سَرش دارد. واقعاً مشخص نیست چرا بازیکنان این تیم سردرگم و بی‌انگیزه هستند. به نظر می‌رسد که سرمربی فولاد تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد، در صورتی که فولاد از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

در خط دفاع مشکلی نداریم
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: طبق معمول کرار جاسم را در اختیار نداریم و این بازیکن در تمرینات حضور ندارد، در صورتی که در میانه میدان مشکلاتی داریم که باید برطرف شود. در خط دفاعی با حضور مهدی رحمتی و ارتباطی که با بازیکنان دارد، مشکلی نداریم. این بازیکن در این روزها نمایش خیلی خوبی داشته و به تیم کمک کرده است.

رحمتی به استقلال شخصیت داده است
معینی با تمجید از مهدی رحمتی گفت: رحمتی به تیم شخصیت خاصی داده و این موضوع را پرویز مظلومی به خوبی می‌داند. رحمتی با استفاده از روابطی که با بازیکنان دارد، به تیم آرامش داده و حتی در قبال بازیکنان حریف هم این رفتار را بروز می‌دهد. اگر دربی را با دقت دیده باشید، متوجه رفتار خوب رحمتی با بازیکنان پرسپولیس می‌شوید. اینها مسائلی است که مظلومی را مجاب به استفاده از رحمتی کرده است.

از شکست پرسپولیس ناراحت شدم
«از شکست پرسپولیس ناراحت شدم»، وی با بیان این جمله اشاره‌ای به شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن داشت و تصریح کرد: دیدید که اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس چه بلایی سر این تیم آورد. درست است که کارشناسان داوری به اشتباه داور اشاره کرده‌اند، اما من ابتدا داور را مقصر دانسته و سپس دروازه‌بان پرسپولیس را مقصر می‌دانم. در استقلال پشت مهدی رحمتی بازیکنی به اسم وحید طالب‌لو حضور دارد. آنها به هیچ عنوان از این اشتباهات نمی‌کنند. در پرسپولیس، وقتی سوشا مکانی نباشد، دروازه‌بان‌های دیگر به خوبی عمل نمی‌کنند، اما در استقلال این‌طور نیست.

بار حملات استقلال روی دوش خسرو حیدری است
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه بار حملات استقلال روی دوش خسرو حیدری است، افزود: نمی‌دانم چرا شهباززاده از روزهای خوب خودش فاصله گرفته است. شهباززاده با وجود اینکه گلی نزد، اما حرکات خوبی در زمین داشت.

بازیکنان خارجی ثمره‌ای نداشته‌اند
«تنها دغدغه من شرایطبازیکنان خارجی است»، معینی با بیان این جمله عنوان کرد: متأسفم که مبالغ هنگفتی برای بازیکنان خارجی پرداخت می‌کنیم، ولی ثمره‌ای نداشته‌اند. منظور کرار جاسم است که علاوه بر نداشتن ثمره، به لحاظ تعادل جسمانی و روانی مشکل دارد و باید به مشکلات خود رسیدگی کند. از پروپیچ هم چیزی ندیده‌ایم و او کاری نکرده است. اگر من سی‌دی بازی او را تأیید کردم، همان زمان گفتم که شاید در عمل بازیکن چیز دیگری باشد. گویا این بازیکن به لحاظ شرایط سنی و بدنی نمی‌تواند هم‌ردیف بازیکنان جوان حرکت کند. ریوالدو هم که داستانش را همه می‌دانند و تنها مگویان است که با انضباط کار کرده و شرایط باشگاه را درک می‌کند. او از شعور بالایی برخوردار است.

استقلال یکی از شانس‌های قهرمانی است
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال شخصیت قهرمانی دارد یا نه، به تسنیم گفت: سؤال خوبی پرسیدید. بازی‌‌های جام حذفی با لیگ تفاوت دارد، چرا که در جام حذفی ممکن است یک تیم ضعیف تیم قوی را از دور رقابت‌ها کنار بگذارد. نظر کادرفنی استقلال این است که تیم در لیگ و جام خذفی تلاش خود را به کار گیرد. من استقلال را یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ می‌دانم، اما باید قبول کنیم راه زیادی باقی مانده است. سال گذشته با امیر قلعه‌نویی هم فصل را خوب آغاز کردیم، اما در نیم‌فصل دوم به مشکل خوردیم.

امیدوارم هیچ تیمی کرار را جذب نکند
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بار دیگر به انتقاد از کرار پرداخت و گفت: در جلسه روز یکشنبه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. مظلومی باید بتواند ما در حفظ کرار متقاعد کند. مظلومی درخواست کرده که به جای کرار در نیم‌فصل دوم، بختیار رحمانی و اگر اشتباه نکنم سلطانی از تیم گسترش فولاد جذب شوند.

معینی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، کرار در استقلال هیچ جایگاهی نخواهد داشت و امیدوارم هیچ تیمی او را جذب نکند.

دیدگاه‌ها