کد خبر : 1281498 | 19 آبان 1394 ساعت 13:26 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: حمایت از رشته‌های المپیک خوب نیست

قهرمان تکواندو ایران و جهان می‌گوید در فاصله اندک باقی مانده تا المپیک 2016 ریو هنوز فضای ورزش ایران المپیکی نشده است.

کرمی: حمایت از رشته‌های المپیک خوب نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، یوسف کرمی با حضور در غرفه ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر جای نگرانی برای حضور موفقیت‌آمیز تکواندو در المپیک 2016 وجود ندارد گفت: خوشبختانه شرایط خوبی از نظر آماده‌سازی ملی‌پوشان تکواندو برای المپیک 2016 وجود دارد. از وجود آسیب دیدگی‌های اخیر نیز نباید نگران آن باشیم که در المپیک شرایط به ضرر ما خواهد شد.

او ادامه داد: اگر هم شکستی رخ داد چه بهتر که در رقابت‌های اخیر اتفاق افتاد و تجربه‌ای برای تکواندوکاران ایران برای المپیک 2016 شد و به نظرم این شکست‌ها خوب و بموقع بود.

قهرمان سابق تکواندو ایران با بیان اینکه در المپیک 2016 شانس زیادی برای کسب مدال بانوان توسط کیمیا علیزاده داریم گفت: علیزاده می‌تواند به عنوان نخستین بانوی ایرانی به مدال المپیک دست پیدا کند اما نباید بار مسئولیت را برای او زیاد کنیم و فشار کاذبی به او وارد کنیم. امیدوارم حمایت‌ها به خوبی ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت تک تک تکواندوکاران ایران در المپیک 2016 باشیم.

کرمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه حال و روز رشته‌های المپیکی ایران در حال حاضر از نظر حمایتی چندان خوب نیست گفت: به نظرم آن طور که باید و شاید در فاصله باقی مانده تا المپیک 2016 از رشته‌های المپیکی حمایت نمی‌شود و هنوز جو کشور المپیکی نشده است.

قهرمان تکواندوی ایران و جهان خاطرنشان کرد: خیلی دشوار است که بتوانیم دوباره نتیجه المپیک لندن را تکرار کنیم. نباید فراموش کرد که المپیک یک فینال بسیار مهم در ورزش محسوب می‌شود و ماحصل کار هر ورزشکاری در این رویداد مهم است که مشخص می‌شود.

او اضافه کرد: امیدوارم توجه بیشتری به رشته‌های المپیکی و مدال‌آور صورت بپذیرد تا بتوانیم در المپیک 2016 ریو عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشیم.


دیدگاه‌ها