کد خبر : 1282149 | 22 آبان 1394 ساعت 14:24 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

آمدم دادکان را به فال نیک می‌گیرم

جاسمیان: حیف که دژاگه در ایران بازی نمی‌کند

حمید جاسمیان اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس و از ملی‌پوشان خوب دهه 40 فوتبال ملی که بین علاقمندان فوتبال به حمید سیم‌خاردار معروف بود عملکرد بازیکنان جوان تیم‌ملی بخصوص اشکان دژاگه را تایید می کند.

جاسمیان: حیف که دژاگه در ایران بازی نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه"، در گفت‌وگویی اعلام می‌کند: جوانی تیم‌ملی برابر ترکمنستان جذاب و قابل توجه بود. این جوانان باید با حضور یکی، دو با تجربه تجهیز شوند که البته با بازگشت جلال حسینی و آندرانیک تیموریان و حضور شایسته اشکان دژاگه این مشکل حل می‌شود.

حمید جاسمیان به عملکرد اشکان دژاگه نگاه مبسوط‌تری دارد او می گوید: در اندام و هیکل و انگیزه این کاپیتان خوب نوعی خاص از حرفه‌ای گری می بینم و یک تلفیق آرمانی از جوانی و تجربه را برای او شایسته می بینم. حیف که بازیکنانی مثل اشکان دژاگه در قطر بازی می کند. کاش باشگاه های ما آنقدر از لحاظ حرفه ای غنی بودند که ستارگان ما به کشورهای امثال قطر نروند. این حق فوتبالدوستان ماست که اشکان را در ورزشگاه های فولادشهر اصفهان و آزادی تهران و یادگار امام تبریز ببینند. جای دژاگه یا فوتبال یا فوتبال اروپا.

حمید جاسمیان به عنوان کاپیتان پرسپولیس نگاهی هم به تیم خودش می اندازد او می گوید: پرسپولیس را در میدان بهتر از گذشته دیده ام اما تیم همچنان درگیر مشکل یک تمام کننده اصیل است. اگر یک تمام کننده اصیل داشتیم در بازی آنقدر فاصله می انداختیم که دیگر داور و اشتباهات او را عامل شکست و ناکامی معرفی نکنیم.

او به دفاع پرسپولیس نمره مثبت می دهد و می گوید: از 4 دفاع میانی پرسپولیس رضایت دارم.

جاسمیان در پایان همان حرف قدیمی خود را تکرار می کند که: یک مدیر متخصص می تواند دورریزمالی را به حداقل برساند. امیدوارم آقای طاهری در استفاده و بهره وری از مشاوران موفق تر همت بگمارد تا پرسپولیس در زمینه مالی دیگر مشکل نداشته باشد.

جاسمیان اعلام آمادگی دادکان برای بازگشت به فوتبال را به فال نیک گرفته و می گوید: بازگشت دادکان خون تازه ای در شریان های فوتبال است. مطمئن باشید او اگر بیاید سرعت پیشرفت فوتبال بیشتر می شود، هر چند که کفاشیان در سال های اخیر زحمات شایان توجهی کشیده است و برخلاف انتقادهای بسیاری که از او می کنند آدم موفقی در مدیریتش بوده و حتی دادکان هم در انتخابات دور گذشته او را خیرالموجودین معرفی کرد. هر چند که دادکان می تواند در ورزش می تواند منشااثر بیشتری باشد.

دیدگاه‌ها