کد خبر : 1282160 | 22 آبان 1394 ساعت 14:08 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ وقت به تیم های پایه اهمیتی ندادیم

مهاجرانی: این نظم و انضباط را تاکنون ندیده‌ام

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با حضور دوباره در اردوی تیم ملی امید می گوید تاکنون به فوتبال پایه هیچ اهمیتی ندادیم و تمام امکانات برای تیم ملی بزرگسالان داده ایم.

مهاجرانی: این نظم و انضباط را تاکنون ندیده‌ام
به گزارش "ورزش سه"، حشمت مهاجرانی در خصوص حضور مجددش در اردوی تیم ملی امید می گوید وظیفه خودم دانستم که در اردو حاضر شوم و به اقای کاشانی خوشامد بگویم. صادقانه بگویم که نسبت به این تیم و نفراتی که همکاری دارند احساس قلبی دارم.

سرمربی سابق تیم ملی افزود: واقعا چنین نظم و انظباطی را در تیمی ندیده ام و جمع شدن چنین نفرات بزرگی در کادر فنی تیم ملی در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است. به عنوان کسی که سرمربی تیم ملی المپیک هم بوده می توانم به جرات بگویم که از لحاظ نفرات، امکانات و برنامه ریزی، بهترین تیم المپیک تشکیل شده و در تیم های پایه سابقه نداشته که این شرایط فراهم شود. امیدوارم که نتیجه این تلاش ها و زحمات صعود به المپیک باشد.

1075184

مهاجرانی در خصوص شناخت فنی از تیم امید گفت: قطعا بعد از بازی تدارکاتی مقابل استرالیا جامع و کامل تر می توانم درباره مساءل فنی تیم صحبت کنم اما، اینکه اکثر بازیکنان تیم امید در لیگ برتر شاغل هستند اتفاق مهمی است. قطعا تجربه این بازیکنان بالاست و از لحاظ امادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

مهاجرانی در خصوص عوامل ناکامی بیش از چهار دهه ای فوتبال ایران در راهیابی به المپیک گفت:عوامل زیادی وجود دارد اما مهم ترین عامل این بوده که هیچ وقت به فوتبال پایه اهمیت نداده ایم و نمی دهیم و همه توجه، امکانات و بودجه را صرف تیم ملی بزرگسالان می کنیم. در صورتی که تیم های پایه اینده فوتبال ملی را می سازند و در تمامی دنیا نگاه ویژه ای به ان ها می شود.

1075185

وی افزود: برای شکستن این ناکامی باید توجه ویژه ای به تیم امید داشته باشیم و از همه لحاظ ان را حمایت کنیم تا رفتن به المپیک که خواسته همه اهالی فوتبال است بر اورده شود.

مهاجرانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من این تیم شخصیت المپیکی شدن را دارد و قطعا اگر حمایت لازم وجود داشته باشد می تواند به هدفی که دارد برسد و دل مردم ایران را شاد کند.

دیدگاه‌ها