کد خبر : 1282219 | 22 آبان 1394 ساعت 18:23 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

کونته: ایتالیا از بلژیک عقب افتاده است

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیا، در نشست خبری خود اعتراف کرد که در زمینه پرورش استعدادهای جوان، ایتالیا از بلژیک عقب افتاده است.

کونته: ایتالیا از بلژیک عقب افتاده است
به گزارش "ورزش سه"، تیم های بلژیک و ایتالیا امشب در بروکسل دیدار دوستانه ای برگزار خواهد کرد. هر دو تیم به مرحله نهایی یورو 2016 صعود کرده اند. در رنکینگ اخیر فیفا نیز بلژیکی ها جایگاه بهتری از ایتالیا دارند و برخی حتی شانس قهرمانی این تیم در یورو را از ایتالیا بیشتر ارزیابی می کنند.

کونته در نشست خبری این بازی گفت:" من انتظار یک بازی بزرگ مقابل یکی از مدعیان قهرمانی یورو 2016 را دارم. فوتبال بلژیک به دلیل توجه زیاد به بازیکنان جوان و کشف استعداد های درخشان، شایسته تقدیر است. این تیم هم اکنون بازیکنانی دارد که به تنهایی می تواننند هر تیمی را برنده کنند؛ بازیکنانی با مهارت و کیفیت فوق العاده بالا. این تیم بلژیک، یک تیم آینده دار است.

دو باشگاه اندرلخت و استاندارد لیژ، آکادمی های فوتبال خود را در اختیار فدراسیون فوتبال بلژیک قرار داده و با آن حداکثر همکاری را دارند؛ چیزی که در فوتبال ایتالیا غیرممکن است. باید قبول کرد که ما از بلژیک در زمینه پروروش استعدادهای جوان بسیار عقب افتاده ایم. در مورد بازی امشب هم باید بگویم که تنها نامش دوستانه است و ما با تمام قوا و برای پیروزی مقابل بلژیک قرار خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها