کد خبر : 1282403 | 23 آبان 1394 ساعت 15:19 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

از تراکتور دلخور نیستم

دلیر: با آقا فرهاد به زودی بالا می‌آییم

مهاجم سیاه جامگان مشهد باید در هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر به مصاف تیم سابقش تراکتورسازی برود.

دلیر: با آقا فرهاد به زودی بالا می‌آییم
به گزارش "ورزش سه"، محسن دلیر که فصل پیش پیراهن سرخپوشان تبریزی را برتن می‌کرد، درباره شرایط حال حاضرش در سیاه جامگان گفت‌وگویی انجام داد.

روی برنامه کار می‌کنیم
این هفته بازی سختی مقابل تراکتور داریم، اوضاع تمرینات رو به راه است، آقا فرهاد روی برنامه کار می‌کند و تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

خاطرات خوبی از تراکتور دارم
فوتبال حرفه‌ای است. دو سال پیراهن تراکتور را برتن می‌کردم و خاطرات خوبی از این تیم دارم ولی امسال با پیراهن سیاه جامگان باید مقابل این تیم قرار بگیرم. اگر با صلاحدید کادرفنی به میدان بروم، با جان و دل بازی می‌کنم همانطور که پارسال و سال قبلش با تمام وجود برای تیم شهرم کار می‌کردم امسال بازیکن سیاه جامگان هستم و هر چه توان دارم برای این تیم می‌گذارم.

ابتدای فصل احساس غریبی می‌کردم
من در چند سال اخیر در تبریز فوتبال بازی‌ می کردم و بیرون شهر اصلا بازی نکرده بودم برای همین اوایل که به سیاه جامگان آمده بودم، احساس غریبی می کردم ولی رفته‌رفته شرایط بهتر شد. برای تراکتورسازی خوب بودم و می خواستم اینجا بهتر از قبل باشم و برای سیاه جامگان مثمرثمر عمل کنم و برای هواداران مشهدی خوش یمن باشم.

فعلا شرایط گلزنی‌ام مهیا نشده
اگر شرایط مهیا باشد، قطعا گلزنی خواهم کرد ولی در چند بازی که میدان رفتم، شرایط برایم مهیا نشده است ولی اگر در ادامه پیش بیاید استعداد دارم که بتوانم گل‌های زیادی برای سیاه جامگان بزنم.

مصدومیتم رفع شده
در بازی با فولادخوزستان در برخورد با امید خالدی آرنج او به بینی‌ام خورد و شکست ولی خدا را شکر مشکلی برای بازی با تراکتور ندارم.

از تراکتور دلخور نیستم
باید بعد از چند ماه به تبریز برگردم. اصلا هم از تیم تراکتورسازی دلخور نیستم اتفاقا تیم شهرم هست و خیلی دوستش دارم ولی الان در سیاه جامگان زیرنظر آقافرهاد هستم کسی که قبلا هم با او کار کرده بودم و مربی خود من بوده مطمئن باشید جایگاه سیاه جامگان سیزده، چهاردهمی جدول نیست و اگر از بازی با تراکتورسازی سربلند بیرون بیایم تا رده‌های هفتم، هشتم جدول بالا می‌آییم. قطعا با آقا فرهاد به جایگاه خوبی در جدول در ادامه دست پیدا خواهیم کرد.

امیدوارم به رده‌های بالای جدول راه پیدا کنیم
کنار احمد کامدار و علی نقی‌زاده چند سال  پیش و پارسال بازی کردم. آنها هم‌تیمی‌ها و همشهری‌هایم و فوتبالیست‌های بسیار خوبی هستند و واقعا آدم کنارشان راحت فوتبال بازی می‌کند. ان‎شاءالله که بتوانیم به کمک این‌ها و سایر مهره‌هایمان مثل آقای عنایتی بتوانیم خودمان را پیدا و به رده‌های بالای جدول راه پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها