کد خبر : 1282564 | 24 آبان 1394 ساعت 11:55 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی واترپلوی ایران مغلوب گرجستان شد

در ششمین روز اردوی تیم ملی واترپلو ایران در صربستان، ملی‌پوشان در یک دیدار دوستانه نتیجه را به گرجستان واگذار کردند.

تیم ملی واترپلوی ایران مغلوب گرجستان شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فراس، ششمین روز از اردوی تیم ملی واترپلو ایران در صربستان روز گذشته (شنبه) با برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل گرجستان به پایان رسید.

صبح شنبه، 23 آبان بعد از صرف صبحانه ملی‌پوشان عازم محل تمرینات شدند. پس از صبحت مربیان و گوشزد اطلاعات مربوط به نحوه اجرای تمرینات، بازیکنان با حرکات کششی ونرمش‌های قدرتی کار را آغاز و با تمرینات وزنه، بدنسازی به اتمام رساندند. بعداز تمرینات در خشکی تمرینات داخل اب نیز با هدایت سید محمد سعید میر مهدی کاپیتان تیم شروع شد. در ادامه پس از توضیحات مربیان در خصوص بازی قبل با تیم گرجستان سوت آغاز مسابقه به صدا در آمد. این دیدار در 4 زمان 15 دقیقه برگزار شد. در زمان های استراحت مربیان با توضیحات به بازیکنان و تدابیر لازم را موقعیت های مختلف به آن ها گوشزد کردند. در پایان نتیجه بازی 12 بر 11 به سود گرجستان شد.

اردوی 10 روزه تیم ملی واترپلو ایران در صربستان از دوشنبه، 18 آبان آغاز شده است و کاروان ایران ساعت 6 صبح روز پنج‌شنبه، 28 آبان به ایران باز می‌گردد.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند. سیروس طاهریان هم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.

تیم ملی واترپلو ایران دراردوی تدارکاتی صربستان:

17-27 آبان 1394

کادر فنی:

الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی)

بازیکنان:

سجاد عبدی – امید لطف پور – علی پیروزخواه – سید محمدسعید میرمهدی -نیما خوشبخت – امیرحسین خانی – حامد ملک خانبانان – عطاالله برخوردی – علی رضاسلطانی – امیر ریاحی – امیر دهداری – ارشیا الماسی -محمدمهدی حیدری – پیمان اسدی – امین قویدل – سهیل رستمیان


دیدگاه‌ها