کد خبر : 1283725 | 29 آبان 1394 ساعت 14:08 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز شدن بنیتس در تمرین امروز

رئال با کامل ترین ترکیب مقابل بارسلونا

یک روز مانده به ال کلاسیکو، رئال مادرید با تمام نفرات خود به تمرین پرداخت تا خیال هواداران این تیم تا حدود زیادی راحت شود.

رئال با کامل ترین ترکیب مقابل بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، تا سه روز پیش، تردیدهای زیادی در مورد رسیدن برخی بازیکنان رئال به بازی حساس مقابل بارسلونا وجود داشت اما حالا دیگر این نگرانی ها برطرف شده است. مارسلو، کارواخال، سرخیو راموس، گرت بیل، کیلور ناواس و بخصوص کریم بنزما، بزرگترین تردیدهای اردوی رئال مادرید تا پیش از ال کلاسیکو بودند.

راموس که در بازی مقابل سویا بار دیگر به دلیل درد از ناحیه شانه، مجبور به ترک زمین شده بود، طی روزهای اخیر بدون مشکل در تمرینات حضور داشته؛ گرت بیل روز گذشته از آمادگی 100 درصد خود برای ال کلاسیکو خبر داد، ناواس نیز پس از یک هفته کار با فیزیوتراپ های رئال، از دو روز پیش در تمرینات گروهی حاضر است؛ کارواخال و مارسلو نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت خود، آماده به نظر می رسند و امروز نیز کریم بنزما بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان رئال به تمرین پرداخت که همه اینها باعث سورپرایز شدن رافا بنیتس شد.

امروز بنیتس پس از مدت ها، همه ی نفرات اصلی خود را در اختیار داشت و حالا امیدواری های او برای پیروزی بر بارسلونا در بازی فردا بیش از پیش افزایش یافته است. خبر خوب دیگر برای رئالی ها اینکه خامس در جریان دو بازی ملی کلمبیا برابر شیلی و آرژانتین دچار مصدومیتی نشده و در تمرین امروز نیز کاملا آماده نشان داد.

بدین ترتیب رئال مادرید فردا با کامل ترین ترکیب ممکن به مصاف بارسلونا خواهد رفت. ترکیب احتمالی این تیم نیز به شرح زیر است: کیلور ناواس، راموس، واران، کارواخال، مارسلو، کروس، خامس، مودریچ، گرت بیل، بنزما و رونالدو

دیدگاه‌ها