کد خبر : 1283889 | 30 آبان 1394 ساعت 08:37 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

استیماچ قابلیت‌های فنی بالایی دارد

بصیرت: رفیق‌بازی در سپاهان معنایی ندارد

مربی سپاهان گفت: استماچ مربی بادانشی است؛ چون مربی که تیم ملی یک کشور را رهبری می‌کند، مشخص است که قابلیت‌های بالایی دارد.

بصیرت: رفیق‌بازی در سپاهان معنایی ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مجید بصیرت در خصوص برتری سپاهان مقابل نفت تهران، اظهار داشت: به نظرم بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول نفت بهتر از ما بود اما در نیمه دوم کلاً شرایط برعکس شد و توپ و میدان در اختیار سپاهان قرار گرفت هر چند که ما هم با جدیت نیمه دوم را آغاز کردیم و به نظرم پیروزی حق سپاهان بود.

وی در مورد شرایط استیماچ اظهار داشت: استماچ مربی بادانشی است. مربی که تیم ملی یک کشور را رهبری می‌کند، مشخص است که قابلیت‌های بالایی دارد. او یک هفته‌ای که در سپاهان بوده واقعاً از نظر رفتاری و تاکتیکی مربی قابلی نشان داده و ان‌شاءالله بتواند تیم را به اوج برساند.

بصیرت در مورد چشم‌انداز سپاهان در فصل جدید گفت: سپاهان در هر فصل یک مقطعی را در افت به سر می‌برد که ما این افت را در فصل جاری پشت‌سر گذاشتیم و در شرایط فعلی دو پیروزی پیاپی را به دست آوردیم. از سوی دیگر یک دیدار سخت در جام حذفی مقابل ذوب آهن را در پیش داریم که در این دیدار یک پای دیدار مشخص می‌شود البته کارمان در این دیدار سخت چون عبدالله کرمی را به خاطر سه کارته بودن در اختیار نداریم اما ما سپاهان هستیم و مطمئنیم که تیم ما می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد.

مربی سپاهان در مورد نیمکت‌نشین شدن شهاب گردان پس از بازگشت نویدکیا به این تیم و اینکه آیا بازی کردن احمدی به عنوان دروازه‌بان به خاطر رقابت با محرم است یا خیر، گفت: به هیچ وجه رفیق‌بازی در تیم ما معنا ندارد. محرم بزرگ تیم است اما این مسائل در سپاهان جایی ندارد و استیماچ پس از مشورت با اعضای کادر فنی تصمیمات لازم را می‌گیرد و در نهایت نظر قطعی را خود سرمربی می‌دهد.

وی در مورد اینکه در زمان حضور فرکی در سپاهان توهین‌های زیادی به او شد و اینکه آیا این اهانت‌ها در بازی با نفت ادامه پیدا کرد یا خیر، گفت: در این دیدار خیلی شرایط بهتر بود و هواداران از دقیقه یک تا 90 از ما حمایت کردند و شرایط هم خیلی خوب بود. هواداران یار دوازدهم ما هستند و ما از آنها تشکر می‌کنم.

بصیرت در مورد اینکه آیا با آمدن دستیاران جدید استیماچ، وظایف او در سپاهان کم نشده است، گفت: این طور نیست وظایف در باشگاه سپاهان تقسیم‌ شده است و هر کس کار خودش را انجام می‌دهد.

وی در مورد دیدار هفته آینده در جام حذفی مقابل ذوب آهن گفت: اگر سه‌شنبه بازی را ببریم کار بزرگی را انجام داده‌ایم و سپس در ادامه لیگ برتر و در نیم‌فصل رقابت‌ها می‌توانیم نقاط ضعف را با جذب بازیکنانی که نیاز داریم برطرف کنیم.

بصیرت در مورد اینکه منظور استیماچ از اینکه در بازی با ذوب آهن باید خودم هم بازی کنم چیست، گفت: منظور او این بوده که سپاهان برای این مسابقه کمبود بازیکن دارد و به طور مثال ما در خط دفاع فقط هادی عقیلی را داریم هرچند که بازیکنان جوان ما هم خوب هستند و ان‌شاءالله سرمربی جدید بتواند بازیکنان جوان بیشتری را به سپاهان معرفی کند.


دیدگاه‌ها