کد خبر : 1284402 | 01 آذر 1394 ساعت 19:22 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

فاضلی: پنالتی سپاهان درست بود

هافبک سپاهان اصفهان می‌گوید پنالتی‌ای که داور برای آنها گرفت کاملا درست بود.

فاضلی: پنالتی سپاهان درست بود
به گزارش "ورزش سه"، حسین فاضلی در مورد پیروزی مقابل نفت‌تهران گفت: خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم ولی به خاطر اتفاقی که افتاد گل اول را دریافت کردیم. نفت در لاک دفاعی فرورفت ولی ما توانستیم بازی را مساوی کنیم. بین دو نیمه با صحبت‌های آقای استیماچ روحیه گرفتیم توانستیم به بازی برگردیم. تیم خیلی به این برد نیاز داشت که با حمایت هوادارانمان آن را کسب کردیم.
او در مورد صحنه پنالتی و اینکه حمدی‌نژاد‌ روی او مرتکب خطا شده یا نه ادامه داد: بله پنالتی بود، توپ را که جدا کردم حمدی‌نژاد‌ پای من را از پشت زد و حتی در برنامه تلویزیونی هم کارشناس داوری گفت که پنالتی درست بوده.
این بازیکن در مورد دیدار با ذوب‌آهن در جام‌حذفی نظرش را اینگونه بیان کرد: روز سه‌شنبه دربی را در جام‌حذفی در پیش داریم که حساسیت‌های خاص خودش را دارد. ذوب‌آهن هم یکی از تیم‌های مدعی لیگ‌برتر است، امیدوارم بازی خیلی قشنگی از آب دربیارد این بازی از این جنبه که بین هواداران دو تیم کری وجود دارد، حساس است. امیدوارم سپاهان پیروز میدان باشد.
فاضلی در پایان در مورد مصدومیتش که مانع حضور او در اردوی تیم‌ملی امید شد افزود: به دلیل مصدومیتی که داشتم نتوانستم بچه‌ها را در سفر به امارات و بازی با استرالیا همراهی کنم ولی خدا را شکر هم تیمی‌هایم نتیجه قابل قبولی مقابل استرالیا کسب کردند.

دیدگاه‌ها