کد خبر : 1284798 | 03 آذر 1394 ساعت 16:56 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گوی اختصاصی ورزش سه با جلال کاملی مفرد

از دفاع تیم ملی تا پرورش ماهی!

جلال کاملی مفرد صحبت های جالبی درباره فولاد، اسکوچیچ، سعداوی،مایای کهن، برانکو ، کی روش و تیم ملی با ما کرد، این مصاحبه خواندنی را از دست ندهید.

از دفاع تیم ملی تا پرورش ماهی!
به گزارش "ورزش سه"، جلال کاملی با حدود 13 سال سابقه در تیم فولاد خوزستان پرسابقه ترین بازیکن تاریخ این تیم به حساب می آید.مصاحبه ای جذاب با دفاع سابق تیم ملی ترتیب دادیم، این مصاحبه را از دست ندهید :

لاشه ی فولاد باقی مانده است

به نظر من مشکل اصلی کنونی فولاد مدیریت است ، چرا مدیرانی که در روزهای خوب و پرپول فولاد در تیم ماندند اکنون این تیم را ول کرده اند.آقای دهکردی در بهترین زمان ممکن هدایت فولاد را به عهده گرفت و در بدترین زمان آن را به کس دیگری داد.من می خواهم بدانم اگر ایشان واقعا مدیر خوبی هستند اکنون بیایند و به ما ثابت کنند که درباره ی او اشتباه فکر می کردیم.اینکه بابهترین بازیکنان، بهترین امکانات و بهترین اردوها بتوانید موفق شوید هنرنیست ، هنر آن است که در شرایط بد بتوانی موفق شوید.

مدیران کاربلد را صادر کرده ایم

متاسفانه ما مدیرانی که کار بلد هستند و در استان درس پس داده اند را به شمال می فرستیم.مدیری مثل آقای رضاییان که کارنامه خوبی در خوزستان و فولاد داشته است را باید در ملوان ببینیم و خودمان مدیر نداشته باشیم.به نظر من نیاز فوتبال خوزستان یک مدیر موفق خوزستانی به مانند رضاییان است.

1077276

فولاد مال اسکوچیچ ، سعداوی و دهکردی نیست

فولادشرایط بسیار بدی دارد و همه ی هواداران باید بدانند که این فولاد مال اهواز و آنهاست.این فولاد نه مال اسکوچیچ است نه مال سعداوی و نه مال دهکردی و نه حتی مال امثال جلال کاملی مفرد! هواداران پشت این تیم باشند و آن را کمک کنند تا در لیگ بماند.

کاپلو هم نمی تواند این تیم را نجات دهد

واقعا شرایط فولاد بسیار بد است و تنها یک معجزه می تواند آن را در لیگ برتر نگه دارد.شرایط بدی تیم ما دارد و این شرایط بد روی زندگی ما هم تاثیر گذاشته است.این تیم را هیچ مربی حتی کاپلو نجات نمی دهد.چاره کار آمدن سعداوی نیست، مگر سعداوی چیز بیشتری از اسکوچیچ بلد است؟ اگر آقایان این فکر را می کنند چرا به جای قرارداد میلیاردی با آقای اسکوچیچ یک سال فرصت به آقای سعداوی ندادید و اکنون به فکر آن افتاده اند، این را باز می گویم که مشکل فولاد مدیریت است و سرمربی نیست.

آقای مایلی کهن درباره هرکس حرف نزند

کارنامه هر مربی معلوم است و هرکس را با کارنامه اش می سنجند.آقای مایلی کهن مربی من بوده است اما بهتر است درباره هرکس صحبت نکنند ، ایشان که خودشان فولاد را به لیگ یک فرستادند درباره اسکوچیچ صحبت کنند.اسکوچیچ فصل قبل نتایج خوبی گرفت و بهتر است آقای مایلی کهن درباره کسی که بالاتر از او هستند انتقاد نکنند.مثلا درست نیست یک بازیکن متوسط بگوید من از مسی بهترم یا ازمسی نقد کند.

حاضرم تدارکات فولاد شوم

من با توجه به شرایط کنونی حاضرم هرکاری برای تیم محبوبم انجام بدهم، من 13 سال از بهترین سال های زندگیم را در این باشگاه بودم اما همه دیدند که چگونه با من رفتار شد.من باید بعد از 13 سال به تهران می رفتم ؟ کجای دنیا یک بازیکن را بعد از 13 سال همینگونه به امان خدا رها می کنند.

1077275

قید سرخابی ها و پول را بخاطر فولاد زدم

من از تیم های زیادی پیشنها داشتم.بگوویچ من را برای پرسپولیس خواست، سپاهان - استقلال وحتی مس کرمان من را می خواستند.مس کرمان دو برابر از فولاد به من می داد اما من به عشق هواداران ماندم اما در انتها با من چه برخوردی شد ؟

بخاطر من یحیی هافبک دفاعی می شد

زمان برانکو در تیم ملی او به من اعتقاد داشت، او من را جلال کاملی کرد.او نقاط قوت من را فهمید و نقاط ضعفم را به من تذکر می داد تا بتوانم یک دفاع خوب شوم.من در تیم ملی کنار رحمان رضایی و یحیی گل محمدی بازی می کردم، برانکو بعضی اوقات یحیی گل محمدی را به عنوان هافبک دفاعی بازی می داد تا من جوان بازی کنم.

دلم برای برانکو تنگ شده است

دلم برای برانکو تنگ شده است و دوست دارم او را دوباره ببینم.وقتی در تمرینات تیم ملی من خوب نبودم یک روز من را به اهواز می فرستاد تا در کنار خانواده ام باشم چون با روحیه ی من آشنا بود.

1077273

تضمینی برای موفقیت تیم ملی نیست

کی روش چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است ، یک مربی ایرانی هم می توانست به جام جهانی برود و حذف شود یا در آسیا جز 4 تیم اولی قرار نگیرد.دلیلی نیست جوانگرایی جواب بدهد مگر جوانان ما با برامکو در بوسان قهرمان نشدند چرا یک سال بعد نتوانستیم با تیم ملی امید صعود کنیم؟ چون یک سال بعد فدراسیون تغییراتی داشت و آقای مایلی کهن نتوانست تیم را به مانند برانکو بسازد.

در خرمشهر پرورش ماهی دارم

اکنون در خرمشهر پرورش ماهی دارم و اوقاتم را آنجا می گذرانم. البته کشاورزی و دامداری را نیز در کنار این پرورش ماهی دنبال می کنم.

دیدگاه‌ها