کد خبر : 1285709 | 07 آذر 1394 ساعت 14:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

هم نتیجه گرایی را می خواهم و هم بازی جذاب

استیماچ:ما سپاهان هستیم و باید برنده شویم

سرمربی سپاهان می گوید هم انجام بازی جذاب در مسابقات را دوست دارد و هم نتیجه گرایی را، مثلا در بازی برابر ذوب آهن شکست خوردیم اما من می خواستم نتیجه بازی را به دست بیاوریم.

استیماچ:ما سپاهان هستیم و باید برنده شویم
به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران گفت: ما دوبازی بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم، همه می دانند که این بازی فردای تیم ما، سومین بازی ما در 9 روز است، بعضی بازیکنان ما محروم هستند و نمی‌توانیم روی آنها حساب باز کنیم، نبودن میلاد سرلک و علی کریمی و همچنین آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان دیگر اجازه نمی‌دهد به‌صورت یک تیم کامل مقابل گسترش فولاد کار کنیم.

او ادامه داد: من از بازیکنانم می خواهم به مانند بازی در برابر ذوب آهن، در این بازی حضور پیدا کنند، ما بازیکنان بسیار خوبی داریم، آنها باید مثل آن روز بازی کنند، پاس های سریع بدهند و بتوانند با سذعت دادن به بازی ما را به هدف مان برسانند، اگر آنها اینگونه باشند من از آنها راضی خواهم بود و می توانیم نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم. اولین هدف من در این تیم این است که بازی فوتبال را سریع‌تر و بهتر انجام دهیم و باعث شویم هواداران سپاهان استقبال کنند و خوشحال شوند.

استیماچ ادامه داد: نتیجه بازی ها برخی مواقع مثبت و برخی مواقع منفی است ولی برای من به‌عنوان یک مربی مهم‌ترین عامل این است که بازیکنانم از دستوراتم پیروی کنند و وقتی بازی تمام می‌شود و به رختکن می‌آیند چیزی نداشته باشند که انجام نداده باشند. من در رابطه با امیرحسین کریمی اطلاع کامل دارم، یکی از همکاران قدیمی من با او کار کردند و من در رابطه با تاریخچه سپاهان و تمامی بازیکنانی که قبلاً در این تیم بازی کردند به حد کافی مطالعه کردم ولی او در حال حاضر در کنار ما نیست. من از تکنیک کریمی باخبرم و به‌عنوان یک مربی متأسفم که او همراه ما نیست.

مربی سپاهانی ها در ادامه گفت: من در کارم جدی هستم چون باشگاهم انتظار دارد بهترین کار را انجام دهم پس با توجه به این موضوع بازی‌های زیادی از حریفانمان دیدم و این به من در کار کردن با تیمم کمک می‌کند تا تلاش کنیم و راهی پیدا کنیم تا نتیجه بهتری کسب کنیم. البته مربیان دیگر باهم متفاوت هستند و این استراتژی من به این معنی نیست که فقط من مربی موفقی هستم.

او گفت: گسترش فولاد در 5 بازی اخیر نباخته است و این به ما نشان می‌دهد که تیم خیلی خوبی هستند. بازیکنان تهاجمی خیلی خوبی دارد و کار اصلی من این است که کیفیت تیم گسترش فولاد را به بازیکنانم نشان دهم. همین‌طور اینکه چطور دفاع این تیم را شکست دهیم و کار خوبی را بتوانیم انجام دهیم. ما سپاهان هستیم و باید هر بازی را برای برنده شدن شروع کنیم و این به ما این اجازه را نمی‌دهد که مقابل تیم‌های حریف مغرور باشیم و یا آن‌ها را دست‌کم بگیریم، ولی اگر بخواهیم دوباره قهرمان بشویم این تنها راهی هست که باید بپیمایید.

سرمربی تیم سپاهان درباره نتیجه گرایی گفت: من هم فوتبال خوب بازی کردن و هم نتیجه گرایی را دوست دارم. بعد از بازی با ذوب‌آهن که 60 دقیقه یک یار کمتر داشتیم و شانس‌های خوبی از دست دادیم در پایان در پنالتی شکست خوردیم هرکسی بعد از بازی پیش من آمد و گفت که شما خیلی فوتبال خوبی انجام دادید. شما فکر می‌کنید من خوشحال بودم؟ من به همه آن‌ها گفتم که دوست داشتم بازی بدتری انجام می‌دادیم و برنده از زمین خارج می‌شدیم چون بازی خوب و عدم نتیجه‌گیری راضی‌کننده نیست.

وی در پایان گفت: ما مقداری افت داشتیم ولی آنچه باید را انجام دادم تا تیمم را تقویت کنم ولی ما زمانی نداریم که ناراحت باشیم به خاطر اینکه هنوز 5 بازی باقیمانده تا نیم‌فصل را به اتمام برسانیم و 5 امتیاز از تیم رده اولی عقب هستیم و نمی‌توانیم روزها را صرف گریه کردن از دست بدهیم.

دیدگاه‌ها