کد خبر : 1285730 | 07 آذر 1394 ساعت 16:25 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال جبران باخت مقابل استقلال خوزستان هستیم

نصرتی: تغییر استیماچ در سپاهان به چشم نیامد

محمد نصرتی بازیکن گسترش فولاد معتقد است که این تیم پتانسیل حضور در میان تیم‌های بالای جدول را دارد.

نصرتی: تغییر استیماچ در سپاهان به چشم نیامد
نصرتی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: از بازی خانگی مقابل سپاهان دنبال گرفتن امتیاز هستیم.

او ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه وقفه‌های مکرر لیگ باعث شده تا تیم ما نتواند مقابل استقلال خوزستان نتیجه بگیرد و متاسفانه این بازی را به حریف واگذار کردیم. حالا مقابل سپاهان مصمم هستیم که بتوانیم امتیاز بگیریم.

وی با اشاره به حضور استیماچ در سپاهان، افزود: به نظر من سپاهان ساختار بسیار خوبی دارد و آن‌قدر سازماندهی این تیم قوی است که تغییرات حتی تغییر سرمربی هم در این تیم به چشم نمی‌آید. این تیم همیشه در چند سال اخیر مدعی قهرمانی بوده و جزو بهترین‌های لیگ است و ما هم فردا کاری سختی برابر سپاهان خواهیم داشت.

نصرتی گفت: گسترش در بازی‌های خانگی بهتر نتیجه می‌گیرد و ما در این چند روز روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده‌ایم. تیم ما فوتبال روان و خوبی بازی می‌کند و ما دنبال شکست سپاهان در هفته سیزدهم هستیم.

او با اشاره به هجمه انتقادی علیه داورها، افزود: من فکر می‌کنم این انتقادهایی که داوران گرفته‌شده باعث شده که اعتماد به نفس آنها پایین بیاید و به نظر من باید اجازه دهیم تا آنها اعتماد به نفس ازدست‌رفته را پیدا کنند.

وی در پایان گفت: دو، سه بازی تا پایان نیم فصل باقی‌مانده و گسترش با امتیاز نزدیک نسبت به تیم‌های تا رده سوم جدول در مقام هشتم لیگ جای گرفته است. سیاست‌گذاری باشگاه حضور گسترش در رده‌های میانه جدول بوده است، اما بازیکنان ما پتانسیل زیادی دارند و می‌تواند جزو تیم‌های بالای جدول لیگ باشند.

دیدگاه‌ها