کد خبر : 1286438 | 10 آذر 1394 ساعت 11:14 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر: به دنبال تعامل با تراکتورسازی هستیم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریزگفت: با توجه به قرارداد، یکساله نریمان جهان با گسترش فولاد، حضور دو نیم فصل در دو تیم، چندان منطقی و حرفه ای به نظر نمی رسد.

سمندر: به دنبال تعامل با تراکتورسازی هستیم
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر با ابراز خشنودی از کسب سه امتیاز در دیدار خانگی هفته سیزدهم مقابل مدافع عنوان قهرمانی، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کادر فنی و بازیکنان و همچنین حضور و حمایت هواداران عزیز ، مقابل یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر به پیروزی دست یافتیم.

سمندر در ادامه افزود: شکست دادن تیم مدافع عنوان قهرمانی، نشان از پتانسل های بالای تاکتیکی تیم فوتبال گسترش فولاد دارد و نشاگر وجود شخصیت تیمی و انسجام تاکتیکی در تیم است.

وی در ادامه با بیان اینکه بازی ارایه شده از سوی بازیکنان گسترش فولاد در دیدار برابر سپاهان، فوتبال حرفه ای بوده، اذعان داشت: تماشای این دیدار برای هر علاقه مند به فوتبال، دارای جذابیت های فراوانی بود و شور و اشتیاق ناب فوتبال در این دیدار قابل مشاهده بود.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، استقبال به نسبت خوب هواداران در این دیدار را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: فضای حمایتی ایجاد شده از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه، شرایط را برای حریف دشوارتر و انگیزه بازیکنان ما را افزایش داده بود که خوشبختانه با تلاش همه اعضای تیم، موفق به کسب پیروزی ارزشمند شدیم و آن را تقدیم هواداران پر شور کردیم.

سمندر درخصوص موضوع بازیکنان سرباز گسترش فولاد در تراکتورسازی گفت: کِش پیدا کردن مساله ای که کاملا واضح و منطقی بوده و راهکار مناسب نیز تدارک دیده شده است، واقعا جای تعجب دارد. نمی دانم چرا وقتی صحبت از تعامل پیش می آید، تفکرات و استدلال ها  یکطرفه است و متاسفانه کمتر توجهی به شرایط گسترش فولاد صورت می گیرد.

غلامرضا سمندر با اشاره به مذاکرات صورت گرفته بین عباسی با مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز، گفت: آقای زنوزی در راستای تعامل دو باشگاه ، با حضور سعید آقایی و سامان نریمان جهان تا پایان فصل موافقت نمودند و تنها شرط تمدید قرار داد به نسبت این مدت نیم فصل را مقرر نمودند ولی  این دو بازیکن از تحقق این موضوع امتناع کردند و به همین دلیل، زمینه اجرای توافق حاصل شده بین آقای زنوزی و عباسی فعلا فراهم نشده است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه درصورت حضور نریمان جهان در گسترش فولاد، شرایط و فرصت برای بروز پتانسل های این بازیکن مساعدتر است افزود: با تمامی این اوصاف امیدوارم، شرایط و نیازهای تیم گسترش فولاد نیز مدنظر باشد و همانگونه که اشاره شد، توقع عمومی، بر تعامل دوطرفه از سوی تیم های همشهری، قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  نیاز گسترش فولاد به سامان نریمان بیشتر از تراکتور سازی است، افزود: علاوه بر این، با توجه به قرارداد، یکساله نریمان جهان با گسترش فولاد، حضور دو نیم فصل در دو تیم، چندان منطقی و حرفه ای به نظر نمی رسد. با این حال، تصمیم گیری نهایی در این خصوص با آقای زنوزی خواهد بود.

غلامرضا سمندر در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند موفقیت های گسترش فولاد در ادامه بازی های لیگ برتر، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی، انشاالله در ادامه مسابقات نیز با تلاش بیشتر در پی کسب پیروزی خواهیم بود و امیدواریم که هواداران نیز همچون گذشته در این راه همراه ما باشند.

دیدگاه‌ها