کد خبر : 1286739 | 12 آذر 1394 ساعت 12:30 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

اخوت: آنهایی که حرف از همکاری می‌زنند، در عمل ثابت کنند

از منصوریان انتظار بیشتری داشتیم

سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که برخی مربیان و باشگاه‌ها حرف از تعامل و همکاری می‌زنند و بهتر است این را در عمل ثابت کنند.

از منصوریان انتظار بیشتری داشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین اخوت در خصوص اینکه باشگاه نفت تهران از حضور سه بازیکن خود در اردوی ترکیه تیم امید ممانعت کرده است، گفت: فلسفه اینکه لیگ برتر در این مقطع تعطیل شده است، به دلیل برگزاری اردوی تیم امید بوده و هیچ دلیل دیگری هم نداشته است. وقتی حبیب کاشانی می‌گوید فضای کشور المپیکی نیست و احساس خطر می‌کند، به همین دلیل بوده است.

وی افزود: از علیرضا منصوریان که خودش قبلاً سرمربی تیم امید بوده انتظارمان بیشتر بود و به نظرم نمی‌شود وقتی همه باشگاه‌ها همکاری کرده‌اند، یک باشگاه همکاری نکند. اکنون حریف تیم نفت همکاری کرده و نمی‌شود این تیم با تیم امید کشور همکاری نکند. در این موضوع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم باید ورود کنند، چون تیم امید فرصت زیادی ندارد.

سرپرست تیم فوتبال امید درباره اینکه علیرضا منصوریان بارها اعلام کرده پرچمی که روی پیراهن نفت حک شده از هر چیزی برای او با اهمیت‌تر است و چرا اکنون بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار نداده است، اظهار داشت: ما تاکنون هیچ مشکلی نداشتیم و همه باشگاه‌ها از جمله نفت با تیم امید همکاری داشتند. از آنها هم ممنون هستیم. امیدوارم اکنون هم آنهایی که حرف از تعامل و همکاری می‌زنند در عمل ثابت کنند که پای حرف خود هستند. فرقی هم ندارد این همکاری با تیم ملی بزرگسالان، امید، جوانان یا نوجوانان باشد، چون همه برای سربلندی پرچم تلاش می‌کنیم.

اخوت تأکید کرد: در حال حاضر تقریباً شاکله اصلی تیم امید برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک که فرصت کمی هم تا آغاز این مسابقات باقی مانده، برای کادرفنی مشخص شده است. ما با این اردو و یک بازی دوستانه‌ای که در کیش خواهیم داشت، تیم را هماهنگ خواهیم کرد و باید نفرات اصلی را در اختیار داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا به نظرش باشگاه نفت با تیم امید همکاری خواهد کرد یا نه، گفت: من برای همین همراه تیم به ترکیه نرفتم ماندم تا کار این بازیکنان را درست کنم. از پای هواپیما برگشتم و فکر می‌کنم اگر باشگاه نفت ملی فکر کند، بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها