کد خبر : 1287369 | 15 آذر 1394 ساعت 12:16 | 58.8K بازدید | 12 دیدگاه

دومین سری از اسناد محرمانه مدیرسابق تراکتوری‌ها

داستان بدهی فلاویو لوپز چیست؟

پس از انتشار سند مربوط به پرداخت پول مربوط به تونی اولیویرا، مدیرعامل سابق تراکتورسازان، دومین سری از اسناد خود را راجع به بدهی مربوط به فلاویو لوپز منتشر کرد.

داستان بدهی فلاویو لوپز چیست؟
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین جعفری در راستای روشنگری ذهن هواداران تراکتورسازی امروز دوم سری از اسناد خود را که راجع به بدهی مربوط به فلاویو لوپز است که خود از آنها به عنوان اسناد مربوط به نحوه ایجاد بدهی های کاذب باشگاه یاد می کند به همراه نامه وی به هیات مدیره را در اختیارمان قرارداد تا به انتشار آنها بپردازیم.

اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی
سلام
بعد از انتشار اسناد مربوط به پرداخت مطالبات تونی و اینکه طلب تونی 52 هزار دلار می باشد نه 242 هزار دلار اکنون اسناد مربوط به یکی از بازیکنان خارجی که می بایست به خاطر تخلفات انجام داده شده توسط وی از این بازیکن غرامت و جریمه اخذ می شد اما متاسفانه عباسی مدیرعامل باشگاه اعلام می کند که بیش از دو میلیارد تومان به عنوان شکایت او از فیفا به وی پرداخت می شود. این در حالی است که خود باشگاه از این بازیکن بدلیل ترک بدون توجیه باشگاه و ایران از این بازیکن به فیفا شکایت نموده است و حتی کار به جایی رسید که  ITC این بازیکن توسط باشگاه آزاد نشد و شرط پرداخت 40 درصد از قراردادش به باشگاه مطرح شد اما به خاطر کوتاهی و یا شاید هم ... شاهد پرداخت این مبلغ کلان به این بازیکن هستیم.
این بازیکن کسی نیست جز فلاویو لوپز بازیکن تاثیر گذاری که در اولین ورود خود به زمین در مقابل استقلال در تهران گل پیروزی تراکتور را به ثمر رساند و از جمله خریدهای خارجی خوب تراکتور به حساب می آید.

فلاویو لوپز پیش از خارج شدن از ایران و در اواخر فصل چند بار بی نظمی، درگیری و اقدام به ترک تمرینات نمود که در پی آن کمیته انضباطی وقت او را جریمه می نماید.

1079291
 
در اواخر فصل فلاویو به خاطر مسائل نامشخص به یکباره به پرتغال می رود و آن مصاحبه توهین آمیز علیه مردم تبریز را انجام می دهد و دیگر به تبریز باز نمی گردد.
 
 1079292

1079293

بعد از سر کار آمدن زینی زاده به عنوان مدیرعامل چندین بار نامه نگاری با بازیکن و نماینده قانونی بازیکن جهت بازگرداندن او به تمرینات و باشگاه صورت می گیرد. اما او بازنمیگردد.
نامه زیر به مدیر برنامه فلاویو لوپز در مورخه 28/03/1392 ارسال گردیده است. در این نامه به صراحت اعلام شده که فلاویو حتی به تماسهای مدیر برنامه ایرانی خود هم پاسخگو نبوده است. در این نامه آخرین مهلت بازگشت فلاویو نیز مشخص گردیده است:05/04/1392 (شروع تمرینات فصل جدید). در نامه از فلاویو برای دریافت حقوق خود نیز دعوت شده است.
 
1079294

مراتب به صورت جدی تر پیگیری می شود اینبار از طریق فدراسیون نامه نگاری و طرح شکایت از این بازیکن خاطی صورت می پذیرد. در حین انجام مکاتبات با فلاویو و مدیر برنامه اش همزمان مکاتبات با فدراسیون و همچنین فیفا صورت می پذیرد.

1079295
 
در ادامه و توسط نمایندگان فدراسیون که با فیفا در ارتباط بودند مراتب  به فیفا ارسال می گردد.
این مکاتبات از مورخه 30/03/1392 آغاز شده و در برهه های مختلف جهت توضیحات و پیگیریهای مجدد نامه های دیگری ارسال می گردد.
در زیر ترجمه رسمی حکم انضباطی و جرایم فلاویو و همچنین وضعیت نامه فلاویو به فیفا ارسال گردیده است.
 
1079296

1079297

1079298
 
مدتی بعد از این شکایت، فلاویو تلاش می کند تا در تیم برادرش وارد شده و قرارداد ببندد اما باشگاه صدور ITC این بازیکن را منوط به بازگرداندن 40 درصد از مبلغ قراردادش می نماید. در نامه زیر باشگاه در جواب درخواست باشگاه جدید لوپز شرط پرداخت 40 درصد از قراردادش را برای صدور رضایتنامه این بازیکن قرار می دهد.
 
1079299

1079300

1079301

فلاویو لوپز به این خاطر نمی تواند با هیچ باشگاهی قرارداد ببندد چرا که باشگاه رضایت نامه او را صادر نمی کند. فلاویو مجبور بود برای بستن قرارداد با یک باشگاه دیگر رضایت تراکتور را جلب کند اما جای تعجب است بعد از این پروسه طولانی که پرونده شکایت تراکتور از این بازیکن در فیفا باز بود بدلیل عدم پیگیری مدیرعامل باشگاه و ... این بازیکن می آید و از تراکتور بیش از 2 میلیارد تومان(به گفته عباسی) پول می خواهد. این نیز سوال دیگری است که هیئت مدیره باشگاه باید چرایی و چگونگی رخ داد چنین اتفاق نادری را از عباسی بپرسد.
این نوع کوتاهیها را نباید روشی برای بالا نشان دادن میزان بدهیهای  باشگاه قرار داد چرا که اگر به گفته خود عباسی واقعا این وکیل کاربلد فیفا از قوانین سر در می آورد اینچنین حق باشگاه ضایع نمی شد. حال سوال اینجاست آیا در مورد بازیکنان دیگر هم اینگونه دفاع کرده اید؟ با توجه به اسناد محکم چه کسی باید پاسخگوی چنین خسارات مالی به باشگاه باشد؟ مدیرانی که وظایف خود را انجام دادند و رفتند و یا مدیران جدیدی که پیگیری نکردند؟

به امید خدا ادامه اسناد متعاقبا اعلام خواهد شد.


والعاقبه للمتقین
محمد حسین جعفری
نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز

دیدگاه‌ها