کد خبر : 1287739 | 17 آذر 1394 ساعت 01:52 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

اولیویرا در هفته پنجم ساز جدایی سر داده بود

عباسی: میخواهیم با تونی ادامه دهیم اما...

بقای تونی یا خروج او از اردوی تراکتور به سوال روز هواداران این تیم تبدیل شده است.

عباسی: میخواهیم با تونی ادامه دهیم اما...
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعد از دیدار با ملوان، خداحافظی تونی اولیویرا از جمع سرخپوشان آذری دهان به دهان چرخیده بود، اکنون این ماجرا به دغدغه اول هواداران این تیم تبدیل شده است. جایی که مشخص نیست تونی با این تیم ادامه خواهد داد یا رسول خطیبی، حسین فرکی، امیر قلعه نویی یا مربی دیگری هدایت انها را برعهده خواهند گرفت.

سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی با حضور روی خط تلفنی برنامه نود درباره شرایط تیم و تکلیف تونی اولیویرا گفت: هفته پنجم بود که تونی جلسه ای با ما گذاشتند و مشکلات خانوادگی شان حاد شده و اگر جواب پزشکان درباره همسر او منفی باشد احتمال قطع همکاری وجود دارد. ما از او خواستیم در کنار ما باشد و قضیه به همین منوال گذشت. او پیش از دیدار با ملوان بار دیگر این صحبت ها را مطرح کردند. ما از او خواستیم بعد از بازی با ملوان این صحبت را ادامه دهیم و او در پایان با درخواست کتبی این خواسته شان را مطرح کردند. ما در جلسه ای آن را بررسی کردیم اما به جمع بندی نرسیدیم.

وی ادامه داد: ما از او می خواهیم در تمرین حاضر شود و در مسابقات پیش روی تا زمان جمع بندی لازم ما را همراهی کند.

عباسی در واکنش به این سوال که این بلاتکلیفی موجب ضربه تراکتور نخواهد شد اینطور پاسخ داد: ما به هیچ وجه نمی خواستیم او را اخراج کنیم و هم اکنون هم از او می خواهیم با ما ادامه همکاری داشته باشد. امروز با او صحبت کردیم و با وکیل باشگاه هم در میان گذاشتیم. فردا صحب های مان را ادامه خواهیم داد. ما میخواهیم هر چه سریعتر تکلیف تراکتور مشخص شود. ما در وهله اول می خواهیم او بماند و در صورتی که او با توجه به مشکلاتی که دارد نمی تواند باید به راهکاری برسیم تا تراکتورسازی ضربه نخورد.

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه درباره گزینه جانشینی تونی گفت: مشکلی که در اذهان عمومی به وجود می آید این است که حرف و حدیث هایی از سوی کسانی که استفاده تبلیغی از آن می کنند. ما صحبت هایی با خطیبی داشتیم اما آن به بحث کمیته انضباطی بود و اینطور نبود که ما با او درباره هدایت تراکتور صحبت کنیم. درباره قلعه نویی هم باید بگویم که ما گزینه هایی داریم و درباره آن صحبت می کنیم اما همه چیز به همکاری یا عدم همکاری مان با تونی مربوط می شود.

دیدگاه‌ها