کد خبر : 1287785 | 17 آذر 1394 ساعت 11:35 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اخوت:باشگاه ها و مربیان تعامل داشتیم

اردوی تیم امید یک روز زودتر به پایان می‌رسد

سرپرست تیم ملی فوتبال امید درباره تیم امید در ترکیه می گوید خوشبختانه شرایط و امکانات خوبی برای پیگیری برنامه های آماده سازی تیم امید فراهم شده و تمرینات با کیفیت و نظم خوبی در حال پیگیری است که باید بابت فراهم شدن این امکانات از مدیریت تیم تشکر و قدردانی کرد.

اردوی تیم امید یک روز زودتر به پایان می‌رسد
به گزارش "ورزش سه"، اخوت در خصوص کاهش زمان برگزاری اردوی ترکیه و زمان بازگشت تیم به ایران گفت:با توجه به درخواست باشگاه ها مبنی بر اینکه بازیکنان ملی پوش زودتر در اختیار شان قرار بگیرند و با صلاحدید آقای کاشانی و خاکپور تصمیم گرفته شد تا اردو یک روز زودتر به پایان برسد. جا دارد که یکبار دیگر از تعامل باشگاه ها و مربیان تشکر کنیم که همکاری لازم را داشتند و قطعا این تصمیم در راستای تعامل دو طرفه با باشگاه ها صورت گرفت تا بازیکنان زودتر در اختیار تیم ها قرار بگیرند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، کاروان تیم بامداد پنجشنبه عازم استانبول و بعد از آن به سمت تهران پرواز خواهد کرد و ساعت ۱۴:۱۵ روز پنجشنبه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) می شود. ضمن اینکه هماهنگی و تدارک لازم دیده شده تا بازیکنان از طریق مسیرهای زمینی و هوایی عازم شهرهای خودشان شوند.

اخوت در خصوص اقداماتی که برای مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک صورت گرفته، گفت:لیست ۵۰ نفره بازیکنان و بسته البسه تیم به ستاد برگزاری مسابقات ارسال شده و منتظر هستیم تا با اعلام کادرفنی، لیست ۲۳ نفره را نیز در زمان مقرر اعلام کنیم.

سرپرست تیم امید در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز و دانشجو برای مسابقات مرحله نهایی گفت: خوشبختانه سازمان نظام وظیفه، اداره گذرنامه و سایر ارگان های مربوطه همکاری خوبی با تیم امید داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد. اقدامات لازم برای خروج از کشور تمامی بازیکنان سرباز و دانشجوی حاضر در لیست ۵۰ نفره انجام شده و مشکلی ازراین بابت وجود ندارد. بعد از لیست ۲۳ نفره نیز اسامی بازیکنان سرباز و دانشجو حاضر در لیست مجددا به اداره گذرنامه و نظام وظیفه اعلام خواهد شد تا مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشند.

دیدگاه‌ها