کد خبر : 1287882 | 17 آذر 1394 ساعت 16:29 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

برای رحمتی احترام خاصی قائلم

فنایی: انتخابات نود رنگی است

داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن معتقد است که مربیان لیگ باید به دن گاسپار کمک کرد تا بتوانیم در چند سال آینده 5،4 دروازه‌بان آماده در سطح ملی داشته باشیم.

فنایی: انتخابات نود رنگی است
فنایی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در فصل گذشته که ما توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم می‌دانستیم که با توجه به حضور در سه جام کار سختی در پیش داریم. برگزاری بازی‌های لیگ هر ۴ روز یک‌بار هم باعث می‌شود که بازیکنان ما از لحاظ بدنی هم در شرایط سخت قرار بگیرند و این محکی است برای بازی‌های آسیایی.

او ادامه داد: دو سه روز دیگر قرعه‌کشی مرحله ابتدایی بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود و مسوولان ذوب هم در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند بعد از آن کادر فنی بهتر می‌توانند به جذب بازیکن و یا انجام بازهای دوستانه بر اساس حریفان، برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: در مورد کلاس مربیگری با حضور آقای گاسپار سؤال کردید باید بگویم که من ارادت خاصی به آقای گاسپار دارم و در رده‌های پایه هم پنج سال با ایشان همکاری داشتم. تیم ملی با حضور کی روش و گاسپار، کادر قدرتمندی دارد و با وجود اینکه من سال گذشته هم در کلاس آقای گاسپار شرکت کرده بودم. مجدداً در کلاس او حاضر شدم.

فنایی در مورد برگزاری کلاس برای مربیان لیگ گفت: به عقیده من برگزاری کلاس با حضور آقای بشرزاد مدرس AFC و همچنین آقای گاسپار خیلی می‌تواند به مربیان لیگ کمک کند و مربیان دروازه‌بان‌ها می‌توانند با حضور در این کلاسها کاری کنند تا در سال ۲۰۲۰ ما ۵،۴ دروازه‌بان آماده در سطح تیم ملی داشته باشیم.
«دانش مربیان لیگ می‌تواند به مربیان تیم ملی کمک کند» او ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر آمار تیم‌هایی که از دروازه‌بان ایرانی در درون دروازه استفاده می‌کنند، بیشتر از گذشته شده است. به عقیده من اگر مربیان لیگ و مخصوصاً مربی کلرها از دانش بالایی برخوردار باشند در حقیقت یک تیم می‌تواند از ۶۰،۵۰ درصد تیمش مطمئن باشد.

فنایی در مورد نظر سنجی نود و انتخاب رحمتی به عنوان بهترین بازیکن دو ماه اخیر لیگ، افزود: من ساعت ۱۱ خوابیدم و برنامه 90 را هم ندیدم ولی در کل فکر می‌کنم زمانی که انتخابات برنامه ۹۰ استقلالی و پرسپولیسی می‌شود نباید زیاد روی نتیجه آن حساب کرد. البته من احترام خاصی برای آقای رحمتی قائل هستم ولی روی انتخابات رنگی ۹۰ حساب نمی‌کنم.

او در پایان گفت: من به عنوان کسی که کارم مربیگری کلرها است باید بگویم که گاسپار می‌تواند همه‌جوره به مربیان داخلی و دروازه‌بان‌های ما کمک کند. برای همین باید از ایشان حمایت کرد و من امیدوارم بتوانم در سمیناری که ایشان در آمریکا دارد هم حاضر شوم و از دانش ایشان استفاده کنم.

دیدگاه‌ها