کد خبر : 1288145 | 18 آذر 1394 ساعت 18:19 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

نانگ، طهماسبی، شفیعی و دورگ در لیست اهوازی‌ها

باشگاه برای اسکوچیچ بازیکن می‌گیرد!

شرایط نامطلوب فولاد خوزستان و البته صحبت‌های مسوولان استانی از جمله نمایندگان مجلس باعث شد بالاخره فولادی‌ها فکری به حال تیم کنند. تیمی که قرار بود برای قهرمانی بجنگد اما الان در قعر جدول برای نیفتادن دست و پا می‌زند.

باشگاه برای اسکوچیچ بازیکن می‌گیرد!
به گزارش "ورزش سه"، این اوضاع و احوال باعث شد بالاخره مسوولان فولاد خوزستان فکری به حال این تیم کنند. البته آنها قرار نیست در کادرفنی تغییر و تحول به وجود بیاورند اما ظاهرا با دراگان اسکوچیچ بالاخره یکسری توافق صورت گرفته.

شنیده می‌شود با شرایطی که در تیم به وجود آمده، مسوولان باشگاه فولاد خوزستان با اسکوچیچ سرمربی کروات تیم جلسه گذاشتند و با او برای یکسری تغییر و تحول در لیست بازیکنان تیم به توافق رسیدند. ظاهرا در این جلسه تصمیم گرفته شد باشگاه 5 بازیکن جدید به خدمت بگیرد. بر این اساس دراگان نباید اعتراضی به این مساله داشته باشد اما می‌تواند در مورد بازیکنانی که قرار است کنار گذاشته شوند، تصمیم بگیرد.

در واقع به دلیل اینکه در قرارداد دراگان اسکوچیچ آمده که او نسبت به نقل و انتقالات بازیکنان اختیار تام دارد، مسوولان باشگاه برای اینکه مشکلی به وجود نیاید، با او چنین جلسه‌ای برگزار کردند تا بدون دردسر 5 بازیکن به تیم اضافه کنند. البته با توجه به اینکه فولاد خوزستان در حال حاضر تنها یک جای خالی دارد، قرار است دراگان در مورد 4 جای خالی دیگر تصمیم بگیرد. از میان این 4 بازیکن، به نظر می‌رسد یوسف وکیا بازیکن مصدوم فولاد هم یکی از جاها را خالی کند اما 3 جای دیگر هنوز مشخص نشده.
هر چند که حدس نام آنها چندان سخت نیست اما فعلا لیستی در این مورد به باشگاه داده نشده اما در طرف مقابل نام 4 بازیکن مورد نظر باشگاه که قرار است جذب شوند، به گونه‌ای لو رفته. گفته می‌شود در این میان، نام مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز به چشم می‌خورد. از آنجا که طهماسبی با وجود محمدرضا اخباری در تراکتور، فرصت کمی برای حضور در دروازه پیدا می‌کند، به دنبال یک تیم جدید است تا بتواند آنجا راحت‌تر باشد و بازی کند. بر این اساس فولادی‌ها که از دروازه‌بان‌های خود راضی نیستند و البته تنها تیمی هستند که دروازه‌بان سوم ندارد، به دنبال جذب طهماسبی هستند تا بتوانند او را درون دروازه قرار دهند و مشکل را حل کنند. به این ترتیب علیرضا سلیمی دروازه‌بان دوم و مهرداد بشاگردی دروازه‌بان سوم تیم خواهد شد. البته اگر بشاگردی جزو نفرات خروجی قرار نگیرد.

نفر دوم هم ظاهرا از تراکتورسازی است. او کسی نیست جز خالد شفیعی مدافع وسط تبریزی‌ها.

از آنجا که فولاد خوزستان در دفاع وسط مشکل دارد و در این پست تنها 2 بازیکن به خدمت گرفته، معمولا دچار مشکل می‌شد چرا که تنها مدافعان وسط فولادی‌ها لئوناردو مساریچ و بهمن کامل بودند که این 2 بازیکن هم در 13 هفته گذشته، دچار محرومیت‌ها و مصدومیت‌های زیادی شدند. البته به نظر می‌رسد مسوولان تیم از عملکرد کامل هم چندان رضایت ندارند و اگر بحث محرومیت و مصدومیت هم نباشد، او دیگر جایگاه مناسبی در تیم نخواهد داشت.
اما نفر سوم در این مدت بارها نامش مطرح شده. او کسی نیست جز آلویس نانگ.
نانگ اگرچه فصل گذشته در فولاد خوزستان یکی از بهترین‌های تیم بود و گل‌های خوبی می‌زد اما این فصل در نفت تهران چندان خوب ظاهر نشد و آنطور که باید و شاید گل نزد. بر همین اساس مسوولان فولاد خوزستان که این فصل با مشکل مهاجم تمام‌کننده مواجه شدند، در تلاش هستند این بازیکن را به تیم‌شان برگردانند تا بلکه مشکل خط حمله تیم حل شود.

البته گفته می‌شود به جز نانگ، فولادی‌ها به دنبال جذب دورگ کوئه‌ماها هم هستند. همان مهاجم کامرونی که قرار بود هفته‌ها قبل به فولاد خوزستان اضافه شود اما به خاطر مشکلاتی که برای گرفتن ITC او به وجود آمد و مهلتی که از دست رفت، فولادی‌ها قید او را زدند. حالا ظاهرا دورگ مشکل ITC را حل کرده و می‌تواند به این تیم اضافه شود. البته اگر نانگ به تیم اضافه شود، احتمال دارد دیگر دورگ جذب نشود و اگر نفت تهران با جدایی نانگ موافقت نکند، به طور حتم این مهاجم کامرونی به فولاد خوزستان ملحق خواهد شد.

نفر پنجم هم ظاهرا یک بازیکن آسیایی است. هنوز در مورد این بازیکن اطلاعاتی به دست نیامده اما گفته می‌شود فولادی‌ها در تلاش هستند یک بازیکن آسیایی برای هافبک میانی تیم به خدمت بگیرند. در این مورد به نظر می‌رسد مسوولان فولاد خوزستان امیدوار به بازگشت بختیار رحمانی هستند اما گفته می‌شود رحمانی قرار است در تیم‌های پایتخت فوتبال خود را دنبال کند.

به هر حال چیزی که مشخص شده این است که مسوولان فولاد خوزستان دارند تلاش خود را برای حل مشکل تیم انجام می‌دهند و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات نیم فصل، شاهد تغییر و تحولات زیادی در ترکیب تیم خواهیم بود البته اگر بازیکنان مورد نظر جذب شوند.

دیدگاه‌ها