کد خبر : 1288466 | 20 آذر 1394 ساعت 15:38 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ اس

آخرین اخبار از وضعیت مصدومیت نیمار

نیمار که در جریان تمرین بارسلونا پیش از دیدار مقابل لورکوزن دچار مصدومیت شد، تنها به یک شرط در 10 روز آینده به میدان خواهد رفت.

آخرین اخبار از وضعیت مصدومیت نیمار
به گزارش "ورزش سه"، یک روز مانده به بازی مقابل لورکوزن بود که خبر بدی برای هواداران بارسا منتشر شد مبنی بر اینکه نیمار از ناحیه کشاله ران پای چپ دچار مصدومیت شده و احتمالا جام جهانی باشگاه ها را از دست خواهد داد.

باشگاه بارسلونا از روز سه شنبه تا امروز، دو بیانیه در این مورد منتشر کرده و مصدومیت نیمار را در هر دو بیانیه تایید کرده؛ با این حال از مدت زمان تقریبی بهبودی او خبر نداده است. رسانه های کاتالونیا نسبت به رسانه های مادریدی، با خوشبینی بیشتری به مصدومیت نیمار نگاه می کنند و بر خلاف مارکا که حضور نیمار در جام جهانی باشگاه ها که برای بارسا از پنجشنبه آینده آغاز خواهد شد را غیرممکن دانسته، دیاریو اسپورت و موندودپورتیوو از رسیدن نیمار به فینال این تورنمنت گزارش داده اند.

آا اس نیز امروز ادعا کرد که نیمار تنها در صورتی طی 10 روز آینده برای بارسلونا به میدان خواهد رفت که این تیم به فینال جام جهانی باشگاه ها برسد و در صورت باخت در نیمه نهایی، او در بازی رده بندی حضور پیدا نخواهد کرد اما آنچه مسلم است اینکه او همراه کاروان بارسا به ژاپن سفر خواهد کرد.

حریف بارسا در نیمه نهایی، برنده بازی آمریکای مکزیک و گوانگژوی چین است و در صورت راهیابی آبی اناری ها به فینال، امکان اینکه با ریورپلات آرژانتین روبرو شوند، بیش از سایر احتمالات است.

دیدگاه‌ها