کد خبر : 1288596 | 21 آذر 1394 ساعت 13:55 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

روی هاجسون در مصاحبه با خبرنگاران

شکست‌ دادن‌ انگلیس‌ دریورو کار سختی‌ خواهدبود

روی هاجسون، سرمربی انگلیس معتقد است که شکست دادن تیمش در یورو 2016 برای هر تیمی سخت خواهد بود.

شکست‌ دادن‌ انگلیس‌ دریورو کار سختی‌ خواهدبود
به گزارش "ورزش سه"، تیم هاجسون در بین 53 تیم حاضر در دور مقدماتی، تنها تیمی بود که پیروزی در تمامی بازی‌ها به یورو صعود کرد. سه شیرها تنها 3 گل در 10 بازی دریافت کردند و در سید اول رقابت‌ها قرار خواهند گرفت. هاجسون نیز معتقد است که شکست دادن تیمش برای هر تیمی مشکل خواهد بود.
او گفت:" برای تیم‌های حریف، گل‌زدن به ما و شکست دادن مان کار سختی خواهد بود که این خبر برای ما خبر خوبی خواهد بود و فکر می‌کنم بازیکنان با کیفیتی در خط هافبک و خط حمله داریم که می‌توانند پیروزی را برایمان رقم بزنند. بنابراین فکر می‌کنم دلایلی برای خوشبینی وجود دارد ولی پیروزی در یورو کار سختی است. تیم‌های زیادی در آن هستند که روی کاغذ هم خوب به نظر می‌رسند. نکته خوب اینجاست که فرم خوبی که در مقدماتی داشتیم، ما را در سید اول قرار داده و تنها 5 تیم در این سید قرار می‌گیرند بنابراین خوشحالیم که در بین این 5 تیم هستیم. بنابراین حضور در بین این تیم‌ها برای ما یک اتفاق بسیار خوب است.
با دلیل و منطق مطمئنم که شکست دادن ما کار سختی خواهد بود.در یک رقابتی مثل یورو، تیم‌های خوب زیادی مقابل شما قرار می‌گیرند و شکست دادن ما مسلما کار سختی خواهد بود."

دیدگاه‌ها