کد خبر : 1289179 | 23 آذر 1394 ساعت 14:58 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم استقلالی‌ها برای گل نخوردن بین دو نیمه

هافبک استقلال اهواز اعتقاد دارد باید هر چه زودتر به شرایطشان رسیدگی کنند.

تصمیم استقلالی‌ها برای گل نخوردن بین دو نیمه
به گزارش "ورزش سه"، شاهین مجیدی در مورد شکست سنگین مقابل سایپا گفت: در نیمه اول روند خوبی نداشتیم. در مورد اتفاقات قبل از بازی هم بچه ها صحبت کردند. شما حساب کنید ساعت 11 که روز قبل از بازی از فرودگاه آمدیم دقیقا تا ساعت 9 شب روی پای بودیم چند ساعت در سرما بین هتل آکادمی و المپیک نیز ایستاده بودیم و متاسفانه وعده ناهار را هم صرف نکرده بودیم و وضعیت خیلی بدی بود. واقعا بچه ها تمام تلاششان را کردند و 3 تا از آن گل ها روی ضربات ایستگاهی سایپایی ها به ثمر رسید و فقط یکی از آنها در جریان بازی وارد دروازه ما شد.

او در همین باره ادامه داد: نیمه دوم که به زمین رفتیم در رختکن حرف خاصی نزدیم و فقط گفتیم برویم که دیگرگل نخوریم و نیمه دوم واقعا خوب فوتبال بازی کردیم و اصلا خطری روی دروازه ما ایجاد نشد. ولی همه فوتبال داخل زمین نیست 60 درصد از مسائلش بیرون از زمین است هم از لحاظ سخت افزاری هم آرامش روانی همه چیز باید آماده باشد. خلاصه ما چیزی که داشتیم گذاشتیم نباید انتظار داشته باشند که بعد از بازی فولاد که 2 هفته لیگ تعطیل بود ما تمرین نکردیم و از روز چهارشنبه تا جمعه تمرین کردیم بنابراین نباید انتظاری از ما داشته باشند. به هر حال بازی به این مهمی بچه ها خیلی قبلش کم تمرین کردند. تیم محلات هم مثل ما تمرین نمی کند، اگر واقعا دلشان برای ما می سوزد بیایند کمک کنند. تا دیر نشده باید کمک کنند و همین الان باید تیم را جمع و جور کرد.

این بازیکن در مورد خطایی که سجاد مشکل پور رویش انجام داد و منجر به اخراج مدافع حریف شد نظرش را اینگونه بیان کرد: یک توپ در ضدحمله به من رسید و عادل به من پاس داد، من توپ را از مشکل پور دزدیم و او تکل دو پا روی پای من زد آنقدر ساق پایم درد گرفت که متوجه نشدم چه شد ولی می دانم که ضربه بدی به من خورد.

مجیدی در پایان در مورد دیدار با تراکتورسازی در هفته پانزده از رقابت های لیگ برتر افزود: بازی تراکتور خیلی سخت است ولی مزیتش این است که ما در اهواز میزبان هستیم و شرایط حداقل از این لحاظ برای ما بهتر است. باید از آبروی بچه ها دفاع کنیم. امیدوارم این دیدار با برد همراه باشد تا از این بحران ها خارج شویم. دیگر آب از سر ما گذشته و باید کارمان را درست انجام دهیم.

دیدگاه‌ها