کد خبر : 1289296 | 23 آذر 1394 ساعت 20:59 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات باشگاه فولاد پس از جریمه بازیکنان

باشگاه فولاد خوزستان پس از خبری درباره جریمه و کسر 20 درصد از قرارداد کادرفنی و بازیکنان این تیم توضیحاتی را منتشر کرد.

توضیحات باشگاه فولاد پس از جریمه بازیکنان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان پس از انتشار خبر مربوط به کسر 20 درصدی از مبلغ قرارداد کلیه اعضای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان مطالبی را منتشر کرد.
پس از انتشار خبر مربوط به کسر 20 درصدی از مبلغ قرارداد کلیه اعضای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان که در اکثر رسانه های کشور بازتاب یافت، متعاقباً تحلیل هایی نیز از سوی برخی اصحاب رسانه صورت گرفته که متاسفانه بخشی از آن و افزایش درصد جریمه بر مبنای عدم آگاهی از تصمیم گیری های بعدی مدیران باشگاه فولاد خوزستان می باشد.
با توجه به لزوم شفاف سازی این موضوع در ادامه خلاصه ای از روند سیاست های اجرا شده از سوی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص تیم بزرگسالان این باشگاه را شرح خواهیم داد:
هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ابتدای فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور (فصل 95-1394) بودجه لازم برای فعالیت تیم های مختلف باشگاه را مصوب نمود و پس از آن علیرضا اژدری زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه با سیاستگذاری های لازم و با درخواست کادر فنی تیم بزرگسالان اقدام به جذب بازیکن برای حضور قدرتمند فولاد در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نمود.
با آغاز این دوره از رقابت ها و حصول نتایج نسبتا ضعیف از سوی تیم بزرگسالان، همواره باشگاه بر لزوم حفظ سیاست های حمایتی از بازیکنان و کادر فنی تا رسیدن به نتایج ایده آل و بازگشت شرایط مطلوب تاکید داشته و هیچگونه تصمیمی در تضاد با این سیاست اتخاذ نکرد.
در ادامه مسابقات و با آزمودن بیشتر راهکارها برای نتیجه گیری تیم، سرانجام در نیمه نخست مهرماه تصمیمی مبنی بر جریمه 15 درصدی اعضای تیم از سوی مدیران باشگاه اتخاذ و در ادامه اجرا نشد؛ چراکه مدیر عامل باشگاه برای آنکه یکبار دیگر انگیزه لازم را جهت بالابردن روحیه جنگندگی به بازیکنان بدهد در یک ضیافت شام در آستانه بازی خانگی و حساس هفته هشتم با تراکتورسازی تبریز به اعضای تیم اعلام کرد که جریمه آنها بخشیده شده و حتی در صورت کسب پیروزی در این دیدار و دیدارهای خانگی برابر تیم‌های استقلال اهواز مبلغ 2.5 میلیون تومان، استقلال تهران 5 میلیون تومان و نفت تهران 2.5 میلیون تومان به عنوان پاداش به هر یک از اعضای تیم تعلق خواهد گرفت.
متاسفانه تیم بزرگسالان فولاد خوزستان نتیجه آن بازی را به تراکتوری ها واگذار کرد. در ادامه تا هفته سیزدهم 9 امتیاز دیگر را از دست داد و در مقابل موفق به کسب 6 امتیاز از تیم های سیاه جامگان خراسان و استقلال اهواز شد.
هرچند که نتایج قابل توجه نبود اما مدیر عامل باشگاه بر اساس وعده قبلی خود در خصوص پرداخت پاداش کسب پیروزی عمل کرد و پرداخت پاداش پس از دیدار با استقلال اهواز صورت پذیرفت.
مسابقات به هفته چهاردهم رسید و تیم فولاد در اهواز پذیرای نفت تهران بود.
هواداران در خانه سرخوش از گل زیبای دغاغله و پیروزی فولادی ها در نیمه نخست بودند که به یکباره فولاد در دقایق باقیمانده نتیجه را تساوی و پس از آن شکست خورد.
پس از این نتیجه تلخ سرانجام هیات مدیره باشگاه تصمیم خود را مبنی بر کسر 20 درصد از مبلغ کل قرارداد اعضای تیم را عملی کرد و اعضای تیم را برای نخستین بار از آغاز مسابقات لیگ پانزدهم جریمه کردند.
در همین حال اعضای هیات مدیره باشگاه اعلام کردند که با وجود این استراتژی، همچنان سیاست کلان شرکت فولاد خوزستان، حمایت از تیم بزرگسالان و حضور در لیگ برتر خواهد بود و از هیچ تلاشی برای تحقق این اهداف دریغ نخواهد کرد و قطعا حمایت همه جانبه دوستداران فولاد و فوتبال خوزستان کمک شایانی به این روند خواهد کرد.

دیدگاه‌ها