کد خبر : 1289399 | 24 آذر 1394 ساعت 11:54 | 38.6K بازدید | 69 دیدگاه

نوازی: استقلالی‌ها برنامه نود را تحریم کرده‌اند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال مدت‌هاست که برنامه نود را نگاه نمی‌کنند و هر اتفاقی هم بیفتد در نظرسنجی‌های این برنامه شرکت نمی‌کنند.

نوازی: استقلالی‌ها برنامه نود را تحریم کرده‌اند

به "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد نوازی درباره نظرسنجی شب گذشته برنامه نود برای انتخاب بهترین هافبک راست پس از انقلاب اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم که مرا جزو گزینه‌های خودشان  قرار دادند و انتخاب مهدی مهدوی‌کیا را به او تبریک می‌گویم. گزینه‌های دیگری نیز می‌توانستند در نظرسنجی حضور داشته باشند و خوشحالم که در این جمع حضور داشتم.

وی با انتقاد از عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه نود تصریح کرد: لحن فردوسی‌پور طوری است که مخاطبانش را به جهتی می‌برد که خودش دوست دارد. آقای فردوسی‌پور! من 45 بازی ملی دارم، نه 20 بازی. ضمن اینکه در بازی‌های ملی نیز مانند تیم‌های باشگاهی خوب بوده‌ام.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مهم‌تر از این حرف‌ها، تحریم برنامه نود توسط استقلالی‌هاست. هواداران استقلال مدت‌هاست که برنامه نود را نگاه نمی‌کنند و هر اتفاقی هم بیفتد در نظرسنجی‌های این برنامه شرکت نمی‌کنند. هواداران استقلال به خاطر حمایت‌های فردوسی‌‌پور از پرسپولیس و مسائل داوری این برنامه را نگاه نمی‌کنند. شب گذشته هم در یک گروه بزرگ از هواداران استقلال در اینستاگرام عنوان کردند که برنامه نود را نگاه نمی‌کنند. خودم هم مخالف این برنامه هستم، چون حواشی آن بیشتر از مسائل فنی‌اش است.

نوازی در پاسخ به این پرسش که «اگر استقلالی‌ها در نظرسنجی برنامه نود شرکت می‌کردند،رأی بیشتری به دست می‌آوردید؟»، گفت: احتمالش زیاد بود و حداقل درصد آرای من بالاتر می‌رفت. با مهدی (مهدوی‌کیا) هیچ مشکلی ندارم و هدفم از طرح این صحبت‌ها، این است که اگر استقلالی‌ها در نظرسنجی شرکت می‌کردند، درصد آرای من بیشتر می‌شد.

وی در ادامه گفت‌‌وگوی خود با تسنیم در رابطه با اینکه چرا پیش از دیدار با تراکتورسازی سمت امیر قلعه‌نویی نرفته است، گفت: زمانی که ایشان در حال آمدن به سمت نیمکت ما بودند، روی سکو نشسته بودم. ضمن اینکه به خاطر اختلافات گذشته دلیلی نداشت که بخواهم با او روبه‌رو شوم.

دیدگاه‌ها