کد خبر : 1289452 | 24 آذر 1394 ساعت 15:08 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی مسلم ما دیده نشد

نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

مربی استقلال اعتقاد دارد تیمش می‌توانست تراکتورسازی را شکست دهد.

نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
محمد نوازی در این‌باره به "ورزش سه" می‌گوید: به نظر من ما می‌توانستیم برنده بازی شویم چراکه بازی بهتری به نسبت تراکتورسازی انجام دادیم و البته در زمین بازی هم کارمان را بسیار خوب انجام دادیم. شاید اگر کمی در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم. با این حال نتیجه مساوی هم می‌تواند نتیجه خوبی باشد.

او با اشاره به اشتباهات داوری هم می‌گوید: من خیلی برنامه 90 را نگاه نمی‌کنم اما دیشب به خاطر انتخابم به عنوان 4 هافبک راست برتر این برنامه را دیدم و شما دیدید که در همین برنامه تایید شد که یک پنالتی برای استقلال گرفته نشده است. به هر حال اگر این پنالتی برای ما گرفته می‌شد ما می‌توانستیم خیلی راحت‌تر کار کنیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم.

مربی استقلال در مورد اینکه تیمش با این تساوی صدرجدول را از دست داد هم گفت: این مساله طبیعی است چراکه فاصله زیادی تا پایان لیگ مانده است و ممکن است یک تیم بارها صدرجدول را از دست بدهد. با این حال ما ناامید نمی‌شویم و تلاشمان را می‌کنیم که در هفته‌های بعد بازی های بهتری انجام دهیم و صدرجدول را پس بگیریم.

او ادامه داد: شاید اگر در موقعیت‌های آخر کمی بیشتر دقت می‌کردیم و البته در دقایق پایانی نتیجه مساوی را با پیروزی عوض نمی‌کردیم الان شرایطمان بهتر بود ولی حالا هم چیزی عوض نشده است و ما در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم تا جبران کنیم.

نوازی در پایان در مورد اینکه عده‌ای اعتقاد دارند استقلال‌خوزستان افت می‌کند و از صدرجدول پایین می‌آید هم گفت: این اتفاق ممکن است بیافتد ولی در کل ما نباید کاری به نتایج سایر تیم‌ها داشته باشیم و باید خودمان تلاش کنیم که صدرجدول را پس بگیریم.

دیدگاه‌ها