کد خبر : 1289726 | 25 آذر 1394 ساعت 17:13 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت من به نفع بچه هاست

نصرتی: به تونی کمک کردم اما مرا نخواست

دفاع وسط باتجربه گسترش فولاد می‌گوید چون از گرما بدش می‌آید تا به حال قسمت نشده در فولادخوزستان بازی کند.

نصرتی: به تونی کمک کردم اما مرا نخواست
به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی در مورد شکست مقابل پرسپولیس در عین حال که خوب کار کردند گفت: اگر ما نیمه اول را هم مثل نیمه نمی‌ترسیدیم شرایط فرق می‌کرد. ما نیمه دوم روان و مسلط بازی کردیم، قسمت این بود که ببازیم و از آن طرف هم روز خوب سوشا مکانی بود. او یک تک به تک و چند موقعیت خوب را از ما گرفت ولی در کل ما خوب بودیم و همانطور که آقای برانکو اذعان داشت این تیم گسترش فولاد  بود که باعث شد پرسپولیس عقب‌نشینی کند.

او در مورد عصبانیتش از محمدامین درویشی در جریان بازی ادامه داد: در آن صحنه موقعیتی بود که ما می‌توانستیم بهتر استفاده کنیم. تیم ما 3، 4 باتجربه مثل اکرامی، اسدی، کیانی و یکی، دو نفر دیگر دارد ولی بقیه مثل کریمی، درویشی، شجایان و غیره همگی جوان هستند و اگر من عصبانی شدم و فریاد زدم بچه‌هایمان می‌دانند که برای خودشان است.

بازیکن آبی‌پوشان تبریز در مورد دیدار با فولادخوزستان نظرش را اینگونه بیان کرد: ما برای جبران امتیاز از دست رفته در دیدار با پرسپولیس به مصاف فولاد می‌رویم. فولاد تیم خوبی است و خط جلویی‌شان سرعتی کار می‌کند ولی ما باید با انجام یک بازی حساب‌شده به نحواحسن از موقعیتمان استفاده و شرایط با بهتر کنیم. دو بازی دیگر هم بعد از آن نیم فصل کاذب داریم که باید در آن مدت ریکاوری خوبی انجام دهیم.

وی در مورد اینکه چرا تا به حال در سال‌های فوتبالی که پشت سر گذاشته قسمت نشده در فولادخوزستان بازی کند اینگونه توضیح می‌دهد: راستش من از گرما بدم می‌آید و دوسالی که در امارات بودم به دلیل گرمای شدید آنجا که روی شرایط فیزیولوژیکی بدنم تاثیر گذاشت و اذیت شدم. به همین دلیل سرما را ترجیح می‌دهم به خاطر همین است چند سال است در تبریز و در تیم‌های گسترش و تراکتور بازی می‌کنم. حتی یک سال در زمانی که صنعت نفت شرایط خوبی داشت، به من پیشنهاد دادند اما من به دلیل اینکه به گرما عادت ندارم پیشنهادشان را قبول نکردم. من سرما را بیشتر دوست دارم و در گرما مصدوم می‌شوم. البته امیدوارم دمای هوای تبریز از 7- درجه پایین‌تر نیاید چون آنگونه هم سختی‌های خودش را دارد.

وقتی از این بازیکن سوال شد با این تفاصیل قرار است در تبریز از فوتبال خداحافظی کند پاسخ داد: بالاخره آدم دوست دارد در تیمی که بیشتر خاطره دارد از فوتبال خداحافظی کند. البته پاس که دیگر الان نابود شده و بعد از آن بیشتر در تیم‌های تراکتور و پرسپولیس سابقه بازی دارم. قبل فصل هم احتمال داشت به تراکتور بروم و به من گفتند که خبرت می‌کنیم که خبری نشد. من خیلی به تونی کمک کرده بودم اما از من برای حضور در تراکتور دعوت نکرد اما گسترش هم واقعا شرایط خوبی دارد. خدا را شکر خط دفاعمان هم خیلی خوب کار کرده و فکر می‌کنم جزو سومین خط دفاعی لیگ باشیم و امیدوارم تا آخرین فصل هم تقویت شویم.

نصرتی در پایان افزود: این را بگویم که جای هادی نوروزی در بازی با پرسپولیس خیلی خالی بود و ما هم قبل از بازی تابلویی که روی آن گل‌های لاله سفید و سرخ منقش شده بود، برده بودیم و امیدوارم که روح هادی شادی شده و خانواده‌اش تسکین داده شده باشد.

دیدگاه‌ها