کد خبر : 1289767 | 25 آذر 1394 ساعت 18:45 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها

پیش بازی بارسلونا - گوانگژو

فردا در شهر یوکوهامای ژاپن، دومین بازی نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها را دو تیم بارسلونا و گوانگژوی چین برگزار خواهند کرد.

پیش بازی بارسلونا - گوانگژو
به گزارش "ورزش سه"، گوانگژو به عنوان قهرمان آسیا، پس از حذف کلوب آمریکای مکزیک موفق شد حریف بارسلونا در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها شود و فردا ساعت 14 به وقت ایران، مصاف جذابی را برابر قهرمان اروپا برگزار خواهد کرد. برنده این بازی به مصاف ریورپلاته آرژانتین در مسابقه فینال خواهد رفت.


بارسلونا


بارسا خرداد گذشته در فینال لیگ قهرمانان موفق شد با شکست 3-1 یوونتوس، ضمن کسب پنجمین عنوان قهرمانی اروپای خود، مجوز حضور در جام جهانی باشگاه ها را کسب کند. کاروان بارسلونا از روز یکشنبه وارد یوکوهاما شده و لوئیس انریکه در حال آماده سازی تیمش برای مصاف با گوانگژو است.

امید اول آبی اناری ها مثل همیشه لیونل مسی است. فوق ستاره آرژانتینی که سه هفته ای است با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به ترکیب بارسا بازگشته، با آمادگی کامل پای به این مسابقات خواهد گذاشت و خطرناک ترین مهره بارسلونا محسوب می شود.

اما یکی از مشکلات بارسا در این تورنمنت، مصدومیت نیمار است. ستاره برزیلی هفته گذشته در لورکوزن از ناحیه کشاله ران آسیب دید تا دیدار نیمه نهایی برابر گوانگژو را از دست بدهد. به همین دلیل فردا شاهد شکل گیری مثلث زهردار MSN در بارسا نخواهیم بود؛ با این حال پس از اضافه شدن نیمار به تمرین امروز بارسلونا، پیش بینی می شود که در صورت صعود احتمالی بارسا به فینال، نیمار در دیدار پایانی بتواند کنار مسی و سوارز برای کاتالان ها به میدان برود.

فردا پس از مسی، امید بارسایی ها به گلزنی سوارز خواهد بود. ستاره ای که در 8 بازی از 9 بازی اخیر تیمش گلزنی کرده است. بارسلونا فردا برای رسیدن به فینال و کسب پنحمین عنوان قهرمانی خود که یک رکورد نیز خواهد بود، چشم به یک پیروزی قاطعانه برابر حریف چینی دارد.


گوانگژو

گوانگژو که چند سالی است برای خود در فوتبال آسیا نامی دست و پا کرده، ماه گذشته با پیروزی بر الاهلی امارات موفق شد دومین عنوان قهرمانی آسیای خود را در سه سال اخیر تصاحب کند. آنها اولین قهرمانی خود را با مربیگری مارچلو لیپی تصاحب کرده بودند.

گوانگژو با مربیگری فیلیپه اسکولاری و داشتن برزیلی های نامداری چون روبینیو و پائولینیو، دو روز پیش موفق شد در بازی یک چهارم جام جهانی باشگاه ها و در عین شگفتی، تیم آمریکای مکزیک را از پیش رو بردارد. چینی ها تا دقیقه 80 از حریف سرشناس خود عقب بودند اما توانستند با زدن دو گل، پای به نیمه نهایی و نبرد با بارسلونا بگذارند.
اسکولاری در مصاحبه دو روز اخیر خود پیروزی بر بارسلونا را غیرممکن ندانسته و وعده یک دیدار خوب و نزدیک را به هواداران فوتبال داده است. چشم امید هواداران گوانگژو علاوه بر روبینیو و پائولینیو به درخشش ژنگ ژی کاپیتان تیمشان نیز دوخته شده  و باید دید قهرمان آسیا در مقابل بارسلونای بزرگ تا کجا مقاومت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها