کد خبر : 1290036 | 27 آذر 1394 ساعت 09:48 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

نصر آزادانی: خداحافظی‌ام قطعی است

کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از خداحافظی گفت: برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کردم و امیدوارم جوانترها از این فرصت‌ها استفاده کنند.

نصر آزادانی: خداحافظی‌ام قطعی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علیرضا نصر آزادانی تکوانودکار وزن 68 کیلوگرم تیم ملی ایران که پیش از اعزام هوگو پوشان به مسابقات فینال گرندپریکس و جام جهانی مکزیک با اجازه کادر فنی تیم ملی از اردوها جدا شد و قرار بود دوباره در مرحله جدید اردوها به دیگر نفرات بپیوندد، امروز در حاشیه برگزاری هفته پنجم و ششم لیگ برتر تکواندو از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

نصرآزادانی بیش از یک دهه به عنوان ملی‌پوش در اردوها حضور داشت و در مسابقات مختلف عناوین زیادی را برای تکواندوی ایران کسب کرد. او در حال حاضر به عنوان مربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر فعالیت می‌کند.

علیرضا نصرآزادانی پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی اظهار داشت: پیش از اینکه تیم ملی راهی مسابقات جام جهانی مکزیک شود، با درخواست از اعضای کادر فنی تیم ملی، اردوها را ترک کردم و حالا امروز برای همیشه با تیم ملی تکواندو خداحافظی می‌کنم. متأسفم از اینکه در وزن 68 کیلوگرم نتوانستیم سهمیه المپیک برزیل را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: بیش از یک دهه در کنار تیم ملی حضور داشتم و با مربیان زیادی کار کردم، به هر حال خاطرات خوبی را از تکواندو دارم و تجربیات زیادی را کسب کردم. هر ورزشکاری یک روزی باید از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

وی در ادامه افزود: طی این چند وقت به این جمع‌بندی رسیدم که باید با تیم ملی خداحافظی کنم و فرصت را به جوانترها بدهم. خوشحالم از اینکه در طول سال‌هایی که در تیم ملی بودم، برای کشورم افتخارآفرینی کردم. از این موفقیت‌ها لذت بردم و خاطرات خوبی دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم شما جدی است یا برای مقطع کوتاهی از تیم ملی خداحافظی کردید، گفت: خداحافظی‌ام از تیم ملی قطعی است و دیگر تصمیمی برای فعالیت در تیم ملی ندارم، به هر حال خاطرات خوبی از تیم ملی دارم و حالا زمان خداحافظی رسیده است، امیدوارم جوانها بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

نصر آزادانی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، ذوالقدر،‌ خلیفه، عسگری، کریمی، استکی و دیگر مربیان که در طول این سالها به عنوان بزرگتر من را حمایت کردند تشکر می‌کنم و از همه آنها درس‌های خوبی یاد گرفتم.

نصرآزادانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امسال کنار تیم گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر فعالیت خواهم کرد و امیدوارم بتوانم تجربیاتی را که در طول این سالها کسب کرده‌ام دراختیار بازیکنان تیم قرار دهم. امیدوارم جوانها از فرصتی که در این تیم دارند استفاده کنند و در پایان تیم نیز نتایج خوبی را کسب کنند.

دیدگاه‌ها