کد خبر : 1290213 | 27 آذر 1394 ساعت 19:30 | 261.6K بازدید | 0 دیدگاه

با دل درد برای پرسپولیس گل زدم!

طارمی: جواب خوبی به فحش‌های ننزیچ دادم

بدنم ضعیف شده بود اما تمام انرژی ام را گذاشتم تا برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. اواخر بازی پایم گرفت و واقعا نمی توانستم بدوم. دلیلش هم بیماری ام بود.

طارمی: جواب خوبی به فحش‌های ننزیچ دادم
مهدی طارمی با دو گلی مقابل راه آهن به ثمر رساند بار دیگر به صدر جدول گلزنان صعود کرد. این مهاجم که تا کنون 9 گل در لیگ پانزدهم به ثمر رسانده ، بارها پنالتی گرفته و چندین پاس گل داده در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " درباره بازی مقابل راه آهن می گوید:« بازی که خوب بود. ما از همان ابتدا برای کسب سه امتیاز به زمین رفته بودیم و هدفمان باز کردن دروازه راه آهن در همان نیمه اول بود. خدا را شکر با بازی زیبایی که انجام دادیم به خواسته خود رسیدیم. راه آهن هم تیم قدرتمندی بود اما با حمایت هواداران که در یک روز سرد ما را تنها نگذاشتند توانستیم بازی را ببریم و به رده چهارم جدول صعود کنیم.»

طارمی درباره دو گل زیبایی که به ثمر رساند هم صحبت می کند:«هدف اول من در این بازی موفقیت پرسپولیس بود.گفتم خدایا پرسپولیس ببرد و اگر هم موقعیتی نصیبم شد گل بزنم. خوشحالم که به خواسته ام رسیدم. خواست خدا و تلاش همه بازیکنان پرسپولیس بود که گل بزنم و از این بابت واقعا خوشحالم.»

1081409

طارمی بعد از گل اول خوشحالی نکرد. او دلیلش را اینگونه توضیح می دهد:« می خواستم خوشحالی کنم اما دروازه بان راه آهن قبل از بازی و حتی بعد از شروع آن به من فحش می داد. من نگاهش می کردم اما چیزی نمی گفتم. فقط در دلم گفتم نوبت من هم می رسد. وقتی گل زدم سمت او رفتم و نگاهش کردم. به او گفتم که با فحش دادن کار تو پیش نمی رود. تا صبح هم فحش می داد اتفاقی نمی افتاد. چون پرسپولیس برای کسب سه امتیاز به زمین رفته بود و یکدل شده بودیم تا این بازی را ببریم.»

طارمی درباره فشاری که طی روزهای گذشته تحمل کرد هم صحبت می کند:« فشاری روی من نبود. فقط از نظر مردم من تحت فشار قرار داشتم. در این روزها سعی کردم کار خودم را انجام بدهم و به نظرات مختلف احترام بگذارم. من فقط در یک بازی مقابل استقلال اهواز چند موقعیت خراب کردم. مقابل نفت که این همه جو علیه من بوجود آمد 4 پاس تک به تک به هم تیمی هایم دادم. فقط یک پنالتی از دست دادم که این اتفاق برای هر بازیکنی پیش می آید. من جز یک بازی در هیچ یک از بازی های پرسپولیس زیاد موقعیت خراب نکردم اما نمی دانم چرا برخی به من می گفتند گل نزن. حالا هم مهم نیست. همه چیز تمام شده و از حالا تمرکزم را روی بازی های بعد پرسپولیس گذاشته ام تا باز هم گل بزنم وبا تیمم به موفقیت برسم.»
آقای گل فعلی لیگ برتر از هواداران پرسپولیس تشکر می کند:« همان هوادارای که مرا در سرما و گرما تشویق می کند، این حق را دارد که از من انتقاد هم بکند. من ناراحت نیستم و یک بار دیگر از هوادارانی که در سرمای شهر قدس آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می کنم. امیدوارم که بازی ما مورد قبول شان واقع شده باشد.»

1081411

طارمی درباره آسیب دیدگی اش هم صحبت می کند. او حرف های جالبی در این زمینه بر زبان می آورد:« دقیقه آخر نیمه اول به هوا پریدم تا ضربه سر بزنم اما میلاد محمدی ساق پایم را زد و درد وحشتناکی را تحمل کردم. دردش هم تمام نمی شد. به همین دلیل بین نیمه به برانکو گفتم شاید نتوانم تا آخر در زمین بمانم. اواخر بازی پایم گرفت و واقعا نمی توانستم بدوم. دلیلش هم بیماری ام بود. شب قبل از بازی مریض شدم و دل درد داشتم. به همین دلیل چیزی نخوردم تا همین حالا که با شما صحبت می کنم. بدنم ضعیف شده بود اما تمام انرژی ام را گذاشتم تا برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. چون زیاد دویده بودم در دقایق پایانی نتوانستم در زمین بمانم و به همین دلیل تعویض شدم. منتی هم نیست و وظیفه ام را انجام دادم. امیدوارم در بازی های آینده بتوانم با تمام قوا برای پرسپولیس بازی کنم.»

طارمی درباره بازگشت به صدر جدول گلزنان لیگ خوشحال است. او می گوید:« خوشحالم که دوباره به صدر جدول گلزنان برگشتم. انشالله که این عنوان را حفظ کنم و آقای گل لیگ شوم. البته بعد از موفقیت پرسپولیس که مهمترین خواسته ام در این فصل است.»

طارمی در پایان برای منصور پورحیدری آرزوی سلامتی می کند:« وقتی شنیدم آقای پورحیدری در بستر بیماری است ناراحت شدم. از خدا می خواهم که این پیشکسوت ارزنده زودتر از بیمارستان مرخص شود و به جامعه فوتبال برگردد. این آرزوی قلبی ام است.»

 گفت و گو: امیر اسدی

دیدگاه‌ها